en acılı

en acılı msn nickleri

*İçime çektikçe çoğalıyorsun sevgili .. !


*Yanımdaki boşluğa delice sarılıyorum sen diye ..


*Mutluluk sahip olduğun anda değil, kaybedip o yakıcı boşluğunu yüreğinde hissettiğinde farkına vardığındı ..


*Ölümün şokunu yaşadığın o ilk darbe değil, o karanlık boşluğa yuvarlandığın sonsuzluğun içinde gelir ..

*Kalbinin öteki kalpten koparıldığı an, düşündüğün ve hissettiğin tek şey, acıdır ..


*Haklısın ölüm vardı sonunda ama olümün arkasında, hiç bitmeyen aşkım vardı benim ..


*Unutuluş saatleriydi bunlar ..

Geleceksin..belki çok seveceksin..
Zamanı gelince gideceksin..

Zannetmeyin gücüm bitti yorgunum!
Zannetmeyin silahım yok suskunum
Zaman bekliyorum fıtınalar kopack...
fırtınalar öncesi hep böyle durgunum...

İsтєdiκLєяiм Чαиıмdα İsтємєdiκLєяiм ЧoLuиdα.!


Bitti mi söyleyeceklerin ?
Yıllarca biriktirdiklerin ?
Buruşmuş kağıtlar gibisin
SEn ve gereksiz TüM cümlelerin !!


Makyajın ve yüzündeki boyalarla avunma ! Yollarda güzeldir ama altından kanalizasyon geçer

Düşün ki Herkes Aynı ..
Kimsenin Diğerinden Bir Farkı Yok!
Fikirler Aynı,Bakışlar Aynı.
Ne Tez Ne Antitez Ne de Sentez
Solunum Bile Artık Fotosentez(!)


géri sayıyorum ;
üç , iki , bir , sıfır , éksi bir
gittikçé soğuyor bu düş
saydam artık gözlérim
ki bu iyiyé işarét .

Bir kâğıt bir kalem vereyim sana, ne yazmak istiyorsan kendin yazsana, silgi mi? Boş ver mektup değil bu kader!

Beyninin içi çok boş,kurduğun hayaLLer hep bomboş..
SokakLarda pahaLı oLsa oLurmusun bizimLe sarhoş..



Boşver kıLıfımı boşver,benim içim güzeL..
Boşver süsü püsü boşver sade sade bana geL..

muTsuzum i$te var mı diyeceğin?
Takvime baqtm yok bi geLeceim..
hayaTa koL gibi bnde gireceim!!
tuTma neFesini bekLemeyeceim!!


Boşver beni aldırma ben söylerim takılma, Aşk denilen meydanda görüşürüz nasılsa!

Mutsuz CareSiz YaLnız Her$eyDen uzak
CevreSine Sahte qüLücükLer
Daqıtan asLında iÇi paRamparÇa
qözLeri kanLı we Çöpe atıLmayı

You can leave a response, or trackback from your own site.

0 Response to "en acılı"

Yorum Gönder