Gönüllerin Şampiyonu :)))

Uno Blogger Sofrası Yarışma

Evet evet, size aynen böyle yazacağımı söylemiştim. :))) Efenim cumartesi günü çok güzel, çok heyecanlı ve bir o kadar da zevkli bir gün geçirdim!
Ben sıkı bir yemek programı izleyicisiyim. Özelliklede paşamı doğurupta evde daha çok vakit geçirmeye başladığımdan beri tv de yemek tarifi veren programlar arasında zap halindeyim. Ve bunları izlerkende genelde profesyonel şeflerin çalıştıkları mutfakları gıptayla izler ve acep birgun bende bu fırınları ocakları kullanabilirmiyim diye iç geçirirdim. Ve cumartesi günü hem ocağı hem fırını hem de fritözü kullandım :) Marriot Otel'in profesyonel mutfağında hem de..
Yemek yarışmasına katılmak, hele de bilmediğim bir mutfakta bilmediğim insanlarla ve üstelik hayatımda ilkkez gördüğüm bazı malzemeleri kullanarak!!! Gerçekten çok keyifliymiş!

Fırında Patatesler Pişerken Bendeniz :))

Yarışmada üç gruba ayrıldık bizim grupta Çocukla Hayat'ın Handem'i, Yemek Zevki'nin annesi Emel Abla, ve UNO ekibinin vızır vızır elemanı Özlem! Grup adımız da PaniQ :)) (sonunun Q olması tamamen entel dantel isim olsun diye yoksa bildiğiniz Panik :)) )
Yarışmanın jurisinde çok değerli gurmeler, yalnız bunlar öyle çakma değil, harbi gurmeler! Marriott Hotel Asia Executive Chef'i Eyüp Kemal Sevinç, Leziz Dergisi Genel Yayın Yönetmeni İnci Özgöz, sinema sanatçısı ve Temel İçgüdü yemek programı yapımcısı Serra Yılmaz ve Posta Gazetesi yemek kültür yazarı Zeyno Gürses.
Bu değerli jurinin ve elbette gelen misafirlerin önünde kalabalık ve gürültülü bir mutfakta çalışan bizler.. sonuçta ortaya çıkan menü;
  • Soyalı tavuklu yeşil salata
  • Kadınbudu Sandviç
  • Vejomlet Sandviç ve Fırında kekikli Patates
  • Tai (bu böylemi yazılıyor acaba? ) usülü et
  • Mavi pastalar
Menüdeki lezzetleri bizzati evimde tekrar yapıp sizlere tariflerini vereceğim. Özellikle kendim hazırladım diye demiyorum ama Vejomlet benim favorim!!!!
Şimdi gelelim sonuca;
Efenim saygıdeğer jurimiz çok dikkatli bir şekilde hazırlanan lezzetlerin tadına baktıktan sonra üç kategoride birinciler belirledir. Ve bizim grupta "En Estetik Lezzetler"de kazanan oldu. Bunda bizim grubun tüm üyelerinin birbirinden güzel olmasımı yoksa sunumlarımızın güzel olmasımı katkılı oldu bilmiyorum :)))) Yarışmanın birincisi seçilmedi politik bir kararlar herkes birinci denildi ama ben biliyorum ki, gönüllerin şampiyonuuuuuuuu Grrruupppp Paniiiiiq :))))
He he, işin şakası bir yana böyle bir organizasyonu düzenleyen ve bunda katkısı olan herkese ama herkese çok çooook teşekkürler! Sayenizde belkide hiç giremeyeceğimiz bir mutfakta yemekler pişirdik! Çook teşekkürler UNO Blogger Sofrası!

You can leave a response, or trackback from your own site.

0 Response to "Gönüllerin Şampiyonu :)))"

Yorum Gönder