Müsaittim, Dondurmalı Pasta Yemeğe Gittim :)

Carte d'Or'dan "Müsaitseniz Dondurmalı Pasta'ya Bekliyoruz." sloganıyla yola çıkılmış bir davet aldığımda seve seve kabul ettim. Bizler müsaittik ama, hava bir türlü müsait olamadı ta ki geçen hafta sonuna kadar :) Giderek daha genişleyen bir grup olarak ne güzel zaman geçirdik, bundan sonra davet almasak bile buluşmadan duramayacağız galiba :)

Kokteyl havasında geçen toplantının asıl amacı, Carte d'Or'un yeni ürünü olan Dondurmalı Pasta'nın tanıtımı ve Carte d'or cephesinden haberlerdi. Dışarıda yağmur, içeride koyu muhabbet ve sıcacık çay, karşımızda Carte d'Or, yani tam bir yediğimiz önümüzde, yemediğimiz arkamızda olayı :) Daha ne ister ki insan!

Konsept, dondurma ve pasta üzerine olduğu için grup içinde Ocak ve Şubat doğumluların doğum günleri iki dondurmalı pasta keserek kutlandı. Bunlardan biri de bendim, yani 40. doğum günüm de böylece tüm dünyada ve ülkemizde törenlerle kutlanmış oldu :) (Birlikte dondurmalı pasta kestiğimiz ve neredeyse 5 dakika süren, flaşların ardı ardına patladığı anı bir görecektiniz, sanırsınız Oscar'ı almak için kırmızı halıda yürüyoruz :)

Böylesi güzel bir organizasyonun içerisinde olduğum için gerçekten çok mutlu olduğumu belirtmek istiyorum. Tek başına bir bloga yazı yazmak güzel, ama daha güzeli blog sayesinde pekçok kişi ile tanışıp daha fazla şey paylaşmak, daha fazla ortak paydalarda buluşmak. Bu ortak paydalardan biri olan Carte d'Or a tekrar teşekkürler...

You can leave a response, or trackback from your own site.

0 Response to "Müsaittim, Dondurmalı Pasta Yemeğe Gittim :)"

Yorum Gönder