POŞETTE TAVUK


Hemen her gün güncellemeye çalışıyorum sayfamı herhalde bıkana kadar böyle tam gaz devam edecek (bıkacağımı zannetmiyorum ya neyse). Bugün annemin hafta sonları eve gittiğimde eşyalarımın arasına sıkıştırdığı poşetleri karıştırıyordum. Taaaaaa üniversite de öğrenciyken (13-14 yıl önce) bir gazetenin verdiği Emine BEDER’in yemek tariflerini içeren ufak tefek kitapları buldum. Çok sevindim aslında bende Emine BEDER’in hemen her yemek kitabı olsa da bunlarda farklı çooook tarif var. Deneyeceğim inşallah.

Bugünkü yemek tarifim çok basit çok lezzetli çok çabukça hazırlanır.

MALZEMELER:
· 6 Adet Tavuk Budu
· 4 Adet Patates (siz eklemeler yapabilirsiniz)
· 1 Kaşık Salça
· Kekik ve İstenilen Baharatlar
· 1 Adet Fırın Poşeti
· 2 Kaşık Sıvı Yağ
· Tuz

YAPILIŞI:
Tavukların derilerini soyarız yıkayıp bir kenarda bekletiriz. Patatesleri büyük parçalar halinde doğrarız. Salçayı,yağı,baharatları,tuzu genişçe bir kabın içinde karıştırırız. Patates ve tavukları da içine koyup harmanlarız. Tüm malzemeyi fırın poşetinin içine doldurup fırında 200 derecede 50-60 dk pişirebiliriz. Yemek hazır. AFİYET OLSUUUUUUUUUUN…

You can leave a response, or trackback from your own site.

0 Response to "POŞETTE TAVUK"

Yorum Gönder