PROFİTEROL


Bu tatlı ile ilk tanışmam çok eski aslında,ama evde yapmayı pek sevmem.Her zaman yapımı zor gelmiştir bana..Belki de okul yıllarından beri İnci de profiterol yeme alışkanlığı olduğu için,o tadı yakalayamama düşüncesi beni bundan uzak tutmuş olabilir.
Geçenlerde markette profiterol toplarını hazır bir pakette görünce alıp denemek istedim.İyiki de denemişim.Tamam hala İnci nin kalitesinde değil belki, ama o hamuru hazırlayıp pişirme derdi olmayınca o kadar basit ve bir o kadar da lezzetli bir tatlı oldu ki size anlatamam.Denemenizi tavsiye ederim.
MALZEMELER
1 paket hazır profiterol topları
bir miktar krema
üzeri için hazır çikolatalı sos
fıstık
YAPILIŞ
Profiterol toplarının üzerini bir bıcakla kesin.İçine dilediğiniz bir kremadan bir miktar doldurun,kestiğiniz kapağı üzerine kapatın.(ben pastacı kreması kullandım)Tepsiye dizin.Üzerine paketteki tarife göre pişirdiğiniz çikolatalı sosu dökün.(ben hazır çikolatalı sosları paketteki tarife göre değil de sütü biraz azaltarak 1 bardak su,1 bardak süt şeklinde pişiriyorum ve içine de bir miktar kuvertür çikolata atıyorum.)
Hazırlaması 10 dakikanızı alacak nefis tatlınız hazır bile...
AFİYET OLSUN...

You can leave a response, or trackback from your own site.

0 Response to "PROFİTEROL"

Yorum Gönder