Şekilli msn nickleri

Şekilli msn nickleri , msn nickleri

ЪéИ øИц ĶάŁЪįмĐéИ ŚįŁĐįм Đéмį$ŚįИ, PéЯį$άИ ђάŁįИé qůŁĐůм Đéмį$ŚįИ, Ъά$Ķά ЪįЯ ŚéщqįŁį ЪцŁĐцм Đéмį$ŚįИ, ЧάĶı$мάż ŚéщqįŁįм ЧάĶı$мάż ŚάИά...




Asla qeri dönme.. cok istesem bile.. askindan tutusup yansam bile..

msn nickleri


SeN bEnİm iÇiN hErYeRdEsİn.ÇüNkÜ YaNlIzLıGıM KoCaMAn BiR SeHiRe sAhİp!




|||Bana Laf Bir Kez Sokulur..! İkinciye Kimsenin Şansı Olmaz..!!|||




Senden başka, artık düşemem aşka.
O melek yüzün, benim güleryüzüm.
Şimdi geçmişim hüzün, sensiz yaşanmış her bir gün...
Senden başka, artık düşemem aşka.




Në®ë¥ë kåç宧ån kåç gëçë hëp kå®ånLıktı®



bir sabah uyansam bir rüyaymıs aLLahtan deip sana sarILIp ağLasam...




zavaLLI gönLüm anLadI..mahkum yanLIzLIa..




onLar yanLIs biLior..bu benm sucum..




sen simdi benim göz yasImsn..kaLbimin tam ortasIndasn..




Saçma veya doğru İyi veya kötü ne olursa olsun
içimdeki dengesizliktir
Bu kaybolduğum anın resmidir...!
melancholyc anlar...



giTme demeK coK zoR iNan...kenDini yenmeLi inSan....




senDen geCtim ama Sensizlikden Caymadim




yoKsun sen bu a$kda gönLüm dü$mü$ biR daRa...




iYi oLursun köTüsün deRler...Saf oLursun deLisin derLEr yabanCi oluRsan Seni Cok seveRler doLandirirsanda Cok veRiLEr...




neRede bu zavaLLi a$kin sahibi....




ben bu Dünyayi anLamiyorum...anLamak biLe iStemiyorum...




tuTmayin beNi ben giDiyorum sevGinin bitmeDigi yeRe bi Yol aRiyorum.!




coKmu iStediigim ahhh doSt aRiyorum....




uNutma SevgiLim agLayan o göZler benim...




beNi sevDigin gibi onu'Da seviYormusun?..baNa agLadigin gibi oNa'da agLiyormusun?




uTan su haLimi göRde uTan...Yalan...Senden sOnra baNa kaLan heRsey haRam...

You can leave a response, or trackback from your own site.

0 Response to "Şekilli msn nickleri"

Yorum Gönder