2009 İftar Sofrası 2: İftar Sofram

Nihayet bu senenin ilk iftar davetini gerçekleştirebildim. Diğer blog arkadaşlarımda görüyorum davetleri 1.. 2.. 3.. 4.. diye sıralanıp gidiyor (maaşallah diyorum hemen) kıskandım tabii, ben de 1. sine böylelikle başlamış oldum :) Annem-babam-kardeşim ve ailesiyle yaptığımız iftarımız, çocukların yaramazlıklarıyla renklendi, akabinde grip olmamla da taçlandı :) İftara kadar herşeyi hazırladım ve fotoğrafladım, ancak ana yemeklerin fotoğrafları yok, çünkü herkes orucunu açma telaşındayken bir dakika, şunların fotoğraflarını bir çekeyim önce diyemedim :) Menüde;

- Tarhana çorbası
- Domates soslu köfte
- Fırında patates
- Tavuklu&nohutlu pilav

- Şakşuka

- Tavuklu&garnitürlü banyolu börek

- İftariyelikler

- Tarhana çorbasını, üzerine beyaz peynir serpiştirerek yeriz, denemediyseniz mutlaka birkez deneyin derim.

- Kaşık salatası

- Ton balıklı salata

- Köfte için domates sos, salata için hardal sos vardı.

You can leave a response, or trackback from your own site.

0 Response to "2009 İftar Sofrası 2: İftar Sofram"

Yorum Gönder