2009 İftar Sofrası 4: Annemin İftar Sofrası

Sanırım bu yılın son iftar sofrası da annemin iftar daveti ile sonlanacak, darısı gelecek yılın Ramazan ayına inşallah :) Bu sene, işten çıkıp, çocukları alıp doğruu eve koşturduğum ve ancak ucu ucuna yetişebildiğim, dolayısı ile hayli koşuşturmalı bir yıl oldu benim için :(

Anneciğimi her zamanki gibi telaş sarmıştı yine, "merak etme, hepsini yetiştiririz" diye yatıştırdım her seferinde ve öyle de oldu :) Kalabalık yenilen sofraların bereketi çok daha güzel olduğu için; sonraki 3 gün annemin de, benim de yemeğimiz ziyadesi ile vardı :) Menüde;

- Mercimek çorbası
- Salçalı biftek
- Fırında patates
- Tavuklu Pilav

- Arnavut böreği

- Barbunya pilaki

- Etli kuru patlıcan dolması (Antap'ten getirdiğim kuru dolmaların siftahını da böylece yapmış oldum)

- Pancar salatası

- Közlenmiş kırmızı biber salatası

- Bahçenin biberlerinden kurduğum karışık turşu (İlk defa açtım, bayağı güzel olmuştu hani :)

- Çoban salata vardı.

You can leave a response, or trackback from your own site.

0 Response to "2009 İftar Sofrası 4: Annemin İftar Sofrası"

Yorum Gönder