Ağlatıcı msn nickleri

Ağlatıcı msn nickleri , ağlattıran nickler , msn avatarları

Gülüşlerimde
yaşatıyorum senii << size="3">renqarenk sahnendE figüran oLmakdansa ,
kendi ( siyah - beyaz ) başroLümü tercih ederim.. ;]





Gitt..
Ama geLmemi ßekLeme..










bu Sefer Geriye Saramam Hiç bişeyi..
ben o fiLmi Çoktan bıraKtım..







ßıraK ßu pişmanım ayakLarını..
Yoksa Pişman oLcak AyarkLarında kaLmıcak.. xD







YaşadıkLarım bir masaLdı yine... KurdukLarımsa hayaL...









[ `` BoynuzLu meLek `` ]





Bir gün sana doymadan ..
göçüp gidersem eğer ,
Son nefeste adın dilimde...






Döndüm kendime
Sordum bin keRe
Bu hayat neden böyLe ?!!




Kendi dünyamda yazdığım
hayaLLerLe süsLü bi masaLdı bu...
herşey bitti ama kaLbim unutamıyor
"onu"
!!


Ağlatıcı msn nickleri , ağlattıran nickler


çek git yüreğimden Sende...
ardına bakmadan
Sessizce...






Hayatının résmini yap dédi
bana biri.

Ve siyahtan başka renk vermedi.






Acı^n Acı^m Oldu..






Suskundu dilim açık yaralarım azmıştı..
Kendimden başka herkese benziyordum..
Ve kayıptım..





Kalbimin Ötesine Gitme,
Kaybolursun..





Kan revan içinde hep, kanamaz denen yerLerim !!





anıLar karışdı düşLerime ..

Gerçeği hayaLe satmak iStedim

oLmadı..





en iyisi hayaLimi
Sana göndereyim ..!






^^senin gördüğün, yanağımda süzülenler . .
asıl içimde, içinde yüzdüğüm bir deniz var ! ! <|





Boynu bükük solmuş bir çiçek gibi,
Mutsuz
Renklerini kaybetmişçesine,
Umutsuz
Hayal edemeyecek kadar,
Yalnız
Sevilmeyen bir,
Kimsesiz

You can leave a response, or trackback from your own site.

0 Response to "Ağlatıcı msn nickleri"

Yorum Gönder