Arkadaş Anlamlı Nickler

Burlarada Senden Çok Bir Görsen AnLarsın..Oralarda Benden Yok Bir Düşünsen Anlarsın !!

Şimdi Sen Gidiyorsun Ya Herkes Sana Benzeyecek !

~S~I~K~I~L~D~I~M~ Y~A~L~N~I~Z~L~I~K~T~A~N~

KiM O GöZLeRiNDeKi YaBaNCı ?! Yakanı Bırakmaz Ellerim. . . Hani Ben oLaCakTıM Y A L A N C I:@ Başının TaCı !

Yaşamaksa Yaşıyorum ELbetteYokluğunu KabuL etmek böylesine Zorken,Hiç OLmama İhtimaLini Düşünemiyorum BiLe……….

Ne Elimden Tuttular Ne Yuzume Gulduler , Nede Bir Gun Olsun Ölümüne Sevdiler. Ben Sevdim Baskasina Verdiler. Bana Bu Dunyada Mutluluk Harammis meðer

Biraz seni bilirler, biraz beni Ama ne bilirler, Bu delinin seni deli gibi sevdigini.

Sari giyer günes olursun, Mavi giyer deniz olursun, Siyah giyer matem olursun, -Kimbilir belki bir gün, Beyaz giyer benim olursun.

You can leave a response, or trackback from your own site.

0 Response to "Arkadaş Anlamlı Nickler"

Yorum Gönder