Asi msn nickleri

göreceksin içindeki yangınlar sönmeyecek...


ismi konulmuş sevgilerin yitikliği korkutur beni...

Asi msn nickleri
belki aşktır yaşadığım belki de aşka olan nefret...


gururumu kovdum hasretim için


hayat kazandıklarına çok sevinecek kadar uzun
kaybettiklerine çok üzülecek kadar kısa değil...


seni arıyorum hala..
gelmeyen gelince bende durmayan seni...


yanlış duraklarında bekliyorum hayatın...


gitme vakti demiştim ama gidemedim
kalıp mücadele etmek bana daha çok yakıştı...



Boş Hayaller kurmuşum ..
Çok Yanılmışım ..
Üzülen yine Ben olmuşum ....




“ve sonunda bir gün çıkar gelirsin diye
pek çok şeyin adı küçük yazıldı”



Aynı masaLa yazmamışLar adımızı…
ne sende kaLabiLiy0rm ne gidebiLiy0rm…
sıkıştı gözyaşLarım ısını benden aLan
saydam duvarLar arasında…



<< AğLayaN paLyaÇoLar göRDüm yaLnızLıkTa >>


Kimseyi yolundan döndürecek gücüm yok artık .
Dayanıksızım.
Olduğun yerde kal
Hoşçakal .

~~

Suçum seni sevmekse..Yüzünü asma ceza değil bana..

~~

Aptalca izlemeye dewam et .

~~

Seni Sevmek Ölümse Koyim g.Tüne güLümse ahah

~~

Unuttum Onu!

~~

Sönmüyor ateşimiiz .. Ama alev Alevde yanmıyor
Ayrılık zor ama beraberken'de olmuyoR !


asi melek sözleri
dön diYemem sew diyemem seN döNsenDe ben sewemem



ben seni öyle sevdimki ömRün yetmez bunu göRmeye


bilemedn degeRimi haKetmedin sevgiMi.yaLancı aşKLarda buLdun sen kendiNi..


sen sewsende bu Kez benı kaybettn


Bitmez oLdu geceLer diLim seni heceLer


yaRimin akLında basKa yaR var


beni üzen gitmen degiL soN sözünn..


gözdE YaŞ durMaz sözDe yaLanLar ah Be Yar gönLünde Kim var KahPe Yar akLında Km Var...???


siMdi kaRsımda duwar var..


söyLe seNsiz geCermi seneLerr...

You can leave a response, or trackback from your own site.

0 Response to "Asi msn nickleri"

Yorum Gönder