Aşk nickleri

нєя ѕαвαн вιя ѕαуƒα ∂αнα єкѕιℓιρ gι∂ιуσя öмяüм∂єη,
göηℓüмüη уιкιηтιℓαяιη∂α ¢αη çєкιşιуσя...

Duygusal msn nickleri
+


KaPaT PErdELeRiNi aRtIk gÜnEŞ GiRmEsİn
kİmSe bENi bİlMeSİn
kApAt pErDeLEriNi
kAlBiN BeNi sEvMeSiN



+


** ∂αğℓαя öηüм∂є єğιℓιякєη кαуαℓαяα уαℓναямαм !


+


biR biLseN yokLuğuNu!


+


Nefes aLamıyoRum ,
seNiN soLuğuNu taşımayaN
şehiRLeRde...


+


Aşk bir uçurumdan düşmek gibidir..
O yüzden sevgiliye,YAR denilir....


+


şimdi ben susuyorum, yalnızlığa talip
sende sus bana
sus ki, bir daha ölmeyeyim…


+


siz hiç makyajsız palyaço gördünüz mü?
ben her gece aynada görüyorum...! ! !


^+


YaşadıkLarım Bir MasaLdı yine... KurdukLarımsa HayaL...


+


Ne uNutacak kdR nefRet ettim..!!
Ne hatıRLıcak kdR çoq sevdim...


+


qöRünüşünLe karŞIlANIR KİŞİLİĞİNlE uquRLaNırsın..



+


ya seveRim soNuna kdR yada taNImam öLene kdR...


+


’Düşünmekten utanmıyorsan, söylemekten de utanma!


+



Biz kimleriz diye sorma, biz hayata bosvermislerdeniz. Bize hayat nedir diye sorma, biz hayat deryasinda yüzenlerdeniz. Bizi arama lüks meyhanelerde ,biz dost sarabı icenlerdeniz.Bize dost, arkadas nedir diye sorma, biz onlar için ölüme gidenlerdeniz.

You can leave a response, or trackback from your own site.

0 Response to "Aşk nickleri"

Yorum Gönder