Aşk nickleri

» Bağırsak kurtları bağırsakta yaşar, bağırmasakta .
» " Ílk görüşte aşka inanır mısın ? Yoksa dışarı çıkıp tekrar mı gireyim?"
» Bir kazan varmış. Bu kazan çok iyi dans ediyormuş, muhteşem kıvırıyormuş. Bu kazana ne denir ? ıyi Olan Kazansın...
» Kusura bakma birader, seni birine benzettim. Olabilir, babam çok gezermiş...
» Aşk çılgınlığın en zevkli türevidir, öpüşmek ise entegrali...
» Aşk bir mesele gel sırtımı kesele.
» Fabrikadan halka satış vardı. Bir sürü halkam oldu.
» Aşk bir havuzdur. ıçine aptallar düşer. Beni ittiler
» Bu iş yerinde haftada birgün sigara içmek yasaktır oda bugündür..
» Babama değerimi sordum "Dünyalar kadar dedi"dünyanın değerini sordum "Beş para etmez dedi"
» Kadınlar basit şeylerden hoşlanır, mesela ERKEKLERDEN!!!!!! .
» Aşk dünya sofrasında yenilen en büyük kazıktır
» Dünya bir gündür oda bu gündür
» Adamın birisi donmuş karısıda atlet!
» Ey yükselen yeni esil! ın ulan aşağı!
» Sen ayrı kıyıda, Ben ayrı kıyıda, Aramızda dalgalar var... ıyi de ben yüzme bilmem ki!!!
» Ben bu gece bekçilik işini gözüm kapalı yaparım arkadaş..
» ılahi azrail sen insanı öldürürsün..
aşk Nickleri, msn nickleri
» Sürat felakettir. ( Kaplumbağa )
» Kadın hakkı diya birşey olmaz. Çünkü hakkı erkek ismidir.
Dikkat Dikkat !! 1965 yılında içilen kahvelerin hatırı dolmuştur! Tüm 1965 yılında kahva içenlere duyurulur: Kurtuldunuz !!!...
» Vicdanı tertemizdeki. Zira onu hiç kullanmamıştı..
» Otelimizde hamam böceği bulunmaz, Fareler onları temizliyor.
» Bos siselerin degil gecmeyen günlerin sarhosuyum.
» Her başarılı öğrencinin arkasında kopya olabilir.
» Herkez sakız çiğner ama benim gibi patlatamaz.
» Birinciler olmasaydi ikincilerde kazanırdı.
» Yerin kulağı var derler.Benimde kulağım var.Peki ben yermiyim?... HAYIR YEMEM
» AşK karşısındakini bulunmaz hint kumaşı sanmanla hıyarın teki olduğunu anlaman arasındaki geçen zamandır
» Eger evrende bizden başka uygarlık yok ise, büyük bir yer israfıyla karşı karşıyayız!!:P

Param PµLµm yOkkí ¦ TahtIm Ta¢ım oLsµn , èƒéndí DéğíLímkí ¦ ítíßarım oLsµn , Ànam ßaßam yOkkí¦ èvím ßarkım oLsµn , Cígaram Tıka ßasa EsrarLa DoLsµn , ßírdé yanımda sèvdígím oLsµn , öLèné Kadar í¢mèzsém ¦ GèncLígím ßana Haram oLsµn ..!
Kalbime Gömerim O zmn Unutupta Silerim O zmn Alt Tarafı Aşk Buda İşte Vazgecilmezmisin Aman..! sananeki Ağlıyorsam Deli gibi İstiyorsam Hala Seni Seviyorsam Sanane Anlamıyorsan
__________________________________________________ _
$@N@ $€N! @NL@T@M@M !$Y@N €D€R$!N
__________________________________________________ _
Sen Hiç Doğduğuna Pişman Oldunmu..?
__________________________________________________ _
ßU K@LP $€N! UNUTURMU_?
__________________________________________________ _
Seni Sewiyorum Anla ße Gülüm
__________________________________________________ _
(Sensiz)_(kaldım)
__________________________________________________ _
Aşk İçin Ölmeli Aşk Ozmn Aşk
__________________________________________________ _
SeNiNlE HeRşEyE VaRıM BeN
__________________________________________________ _
Senin O Gözlerin Varya
__________________________________________________ _
Aşığım Yanmışım Sana
__________________________________________________ _
Yanlızım Dostlarim
__________________________________________________ _
Seviyorum LeynnnNNN
__________________________________________________ _
*Kaç tabut gömülecek yeraltına ve kaç kişi gidecek habersiz uzaklara? Kaç yalan yıkacak güvenleri? Kaç satır yazılacak kader kitabına ve kaç dua edeceksin tanrına, kaç damla gözyaşı dökeceksin uğruna? Kaç yarın bekleyeceksin? Sonralara kaç damla gözyaşı?...

*Sanmaki Kalbim Yetimdir,, Ölsemde Yalvarmam;; Askim Asaletimdir !!

*ßιz HєувєLι∂є нєя Gє¢є мєнтαвα Cιкαя∂ιк...

*Gideceksen Bahane bulmadan git.! Adam gibi sevmedin.Bari adam gibi Hayatimdan çek GIT..!!

*BiZ ÇaKaLLaR GiBi SoSYeTeNiN KiZLaRiYLa DoLaSMaKTaNSa, YeRe DuSeNi KaLDiRaN, aGiR BaSLi DeLiKaNLiLaRDaNiZ

*nargilemin dumanına benzer hayallerim,,sadece beni zehirler ve uçar gider

*нαуαттα є∂ιη∂ιğιм тє¢яüвєℓєя, ує∂ιğιм кαzıкℓαяıη тσρℓαмı∂ıя


$$$___$$$______$$$______$$$___$$$____
__$$$$$_$$$$$_____________$$$$$_$$$$$___
__$$$$$$$$$$$_____________$$$$$$$$$$$___
____$$$$$$$_________________$$$$$$$_____
______$$$_____________________$$$_______
_______$_______________________$________




*...................*..*..*................*..*..* . .
...............*..............*...*..*............ ....*
..............*....................*.............. ......*
..............*................................... ......*
...............*.........................*....*... .*....*
..................*...................*..........* .........*
.....................*.................*......*... .......*
........................*................**....... ....*
.............................*........**...*.....*
...................................*............*



*Senin gökyüzünde uçamam!
Kanatlarım kırılır.
Düşerim...
Gökyüzün dar gelir bana. Yetmiyor işte bana ayırdığın zamanın,mekanın,olayın,sevdan ... Yetmiyor işte! Uçamıyorum, istesemde ..
Kırılır kanadım.
Düşerim..
Ayrılık zor gelir bu bedene ....

*masal mı sandın etkilemes ölüm bni inan hiç...yan qönül yan kalpten düştü yaşama sewincimmmm inan...oyunmu sandın hileni ancak kendine yedirirsn....sewdmi sandın taaruzumun yönünü ne bilirsinnnn

*ßüyümek istemiorum annem ßaßam yaşLanıR

You can leave a response, or trackback from your own site.

0 Response to "Aşk nickleri"

Yorum Gönder