ATKI



Geçenlerde büyük bir mağazada çok güzel atkılar gördüm.Güzellerdi ama biraz pahalılardı.Modeli de çok kolaydı üstelik(ben bile çıkardım modeli düşünün artık) Hemen fotoğrafını çektim ve kolay atkı işte karşınızda.Ben 3 milyona 100 gramlık çok güzel bir iple ördüm,üstelik ipin yarısı arttı.Yani bu güzel atkı 1.5 milyonluk iple örülmüş oldu. (mağazadaki fiyatını bildiğim için bana inanılmaz geliyor 1.5 milyon oluşu) Ben bu atkıyı canım yeğenim Buğu'ya ördüm,şapkası da yolda...

Bazı arkadaşlarım atkının modelini anlatmamı istemişlerdi.Kusura bakmayın çok geç kaldım.
Öncelikle 20 zincir çekip bir halka oluşturun.İkinci sırada 24 adet sık iğne yapın.Üçüncü sırada ikişerli gruplar halinde 24 adet 3 defada çıkmalı trabzan örün.Yani iki trabzan örüp 4 zincir çekin tekrar iki trabzan örüp 4 zincir çekin.Dördüncü sırada 2 adet 3 defada çıkmalı üçlü trabzan yapın.Bu üçlü trabzanın arasına 5 zincir çekin.3 defada çıkmalı üçlü trabzanları örneğin dört köşesine yerleştirin.Trabzanlar arasına 5 zincir çekin.
Bundan sonraki sıralar da aynen bu şekilde örülecek.Değişen tek şey her sırada zincir sayıları artacak.Ben 3 numara tığla ördüm.Zincir sayılarını istediğiniz şekilde artırıp eksiltebilirsiniz.Kolay gelsin...

You can leave a response, or trackback from your own site.

0 Response to "ATKI"

Yorum Gönder