Blog Yazarları Buluşması

24 Mayıs cumartesi günü hoş bir mekanda yeni blog yazarları ile buluşma fırsatım oldu. Aslında beni en çok sevindirende bir Bursalı olarak katılmaktı ve BUrsa’ın en güzel yerlerinden biri olan Kültür Parkta olması çok güzeldi :) Havanın ve arkadaşların güzelliği ile ortamda çok hoştu. Başlangıçta Okan’ın tanıtımından sonra “blog üzerinden nasıl para kazanacağımız hakkında Levent Özen sunum hazırlamıştı. Okan’ın sunumu katılan blogcuları kapsıyordu. Ben süpriz katılımcı olduğum için benimle ilgili kısmı pas geçtik.Gerçi sonrasında biz kendimizi tanıttık ama sanırım ben pek beceremedim :) Tanışmanın ve sunumun ardından terasta sohbet etme şansımız oldu. Fotoğraflar çekildi merak edilen konulara cevaplar verildi.

You can leave a response, or trackback from your own site.

0 Response to "Blog Yazarları Buluşması"

Yorum Gönder