Blogumun 2. Yılı :)

İşte blogum 2. yılını da geride bıraktı. Geçen yılki yazımda blog maceramın nasıl başladığından bahsetmiştim, pekiyi blogum hayatıma neler kazandırdı? Soframa kattığı yeni lezzetler ve mutfağıma kazandırdığı çeşit çeşit tabak ve örtü haricinde sadece pek azı ile tanışabildiğim onlarca blog arkadaşı benim en büyük karım sanırım. Normalde hayatlarımızın belki de hiç kesişmeyeceği pek çok kişiyi tanıma fırsatı bulduğum, üzüntülerimi ve sevinçlerimi paylaşıp tebrik ve teseli edildiğim, hiç tanımadığım insanlardan ”uzun zamandır sitenizi takip ediyorum” cümlesiyle başlayan harika yorumlar aldığım, muhtemelen hiç gidemeyeceğim yerleri (Carte d’Or Fabrikası) blogum sayesinde gezebildiğim, normal şartlarda ürünlerini kullandığımı hiç bilemeyecekleri firmalardan (Sinangil) hediyeler aldığım ve artık çok daha özenli masalar hazırlayabildiğim için kendimi çok şanslı hissediyorum.

Blogunda bana da yer veren 133, beni izleyen 165, şimdiye kadar blogumu ziyaret eden 400.000 kişiye sonsuz teşekkürler. Yorumlarınızla, verdiğiniz linklerle beni yalnız bırakmadığınız için sizlere ne söylesem azdır, iyi ki varsınız…

You can leave a response, or trackback from your own site.

0 Response to "Blogumun 2. Yılı :)"

Yorum Gönder