Delikanlı msn nickleri

Delikanlı msn nickleri , msn nickleri

Dünya... karşılaştığın fırtınalarla değil..! Gemiyi limana... getirip , getirmediğinle ilgilenir...!!



Hücrelerimdesin, Işık Senden qeliyor İçime...



bedenimi rahatsız eden ruhumun baskısıdır!!




simsiyah alevler geciyor daınıq yalnıslıımdan!!



dünYada öLümden başkası yaLann..!



saRmaşıkLaR gibi saRdın kaLbimi..!




Her Gün Yarın ÖLcekmiş Gibi Yaşa Birqün MutLaka HakLı Çıkıcaksın!!!




уαz∂ığıм вüтüη ѕözℓєя αѕıуσя кєη∂ιηι, öℓüуσя ѕözє ∂üşüя∂üğüм вüуü... вüтüη ѕσкαк -кöρєкℓєяιηιη- qözуαşı уüzüм∂є. ιçιмє кιм кσу∂υ вυ ιηтιнαяı؟



















Sén qitSéndé ßéndén,ßén yiné söküP qétiririm séni
yaşadıqın şéhRin kaLbinden..Sén öLdüm déséndé,
O aşifté şéhrin rahmindénsézéryanLa aLırım séni.
ßén bu kadar sénkén..Sén bu kadar bénkén..
ßizkén...
yok Say béni diyéméssin,istéyéméssin ßunu ßéndén...



+



??•Ölmeq için yaşamaq gerekir ben hiçh yaşamadımky yaşam denen duygu koca bir soru işarety•??



+




Yara(lı)dır adım. . .
Anladım ki sana susmak, ölüme sus(a)makmış. . .
Git/me !



+




Yüreğinin hücresine göm(ül)düm . . .
Düş'lerim yasak . . .
Sen yasak . . .



+




Dokunmam yasak
Nef(es)ini ödünç verir misin bana ?
Oksijensizim . . .



+



Yakala(nı)rsam çığlığımı susturacağım . . .



+




Ben bu dağları aşarım
Geçerim bu denizleri, korkma
İşte düştüm yollara
Dur, bekle beni, geliyorum




+




ben senin yaptığın herşeyi seviyorum



+




Minimum anlarım canlanıyor gözümde
mutlu oluyorum,seviniyor,üzülüyorum
Sebebini bir türlü soramadım kendime
Neydi yaşadığım korkaktım belkide...
Yüzleşemedim kendimle..



+




Karanlık, bir ışıkla dehşet verir aslında çünkü yalnız kalamazsın gölgen vardır yanında



+



Kötümser bir şekilde bakan yok bana karanlık bakar ama o iyidir aslında çünkü düşünme fırsatı verir insana



+



Konuşmazsan konuşmam -----> çenesi düşük deiLim.
ßakmazsan bakmam -----> merakLın deiLim.
GüLmezsen güLmem -----> daLgacı deiLim.
YaLanLarını dinLemem -----> yaLaka deiLim.
Marka merakım yok -----> şekiLci deiLim.
Süper zekayım demem -----> biLim adamı deiLim.
Atıp,tutmam -----> koLpa deiLim.



+



KanatLarım oLsun istedim ßén
Ama hiÇ uÇamadım
KanaDım oLdu deNedim
YeRiN dißine ÇakıLdım…



+



eLimdén aLmaya kaLkarLarsa seni
sen her$eyinLE cewapsın
sen 1qün gidersen
beni bu site banLAsın
msn nickleri

You can leave a response, or trackback from your own site.

0 Response to "Delikanlı msn nickleri"

Yorum Gönder