DERİNDONDURUCUDA HEM YEMEKLİK HEMDE KIZARTMALIK BİBER


KIZARTMALIK
biberleri iyice yıkadıktan sonra dilediğiniz şekilde, yani bütün olarak yada benim yaptığım gibi çekirdeklerini çıkardıktan sonra büyük parçalara bölerek,birer kullanımlık olarak, poşetliyoruz.kullanırkende kızdırılmış yağın içine hemen poşetten çıkarıp, buzlu buzlu ekleyerek kızartıyoruz.
ben biberleri poşetledikten sonra üstte kalan fazla poşet kısmını keserek dondurucuya koyuyorum.


YEMEKLİK

biberi iyice yıkayıp,çekirdek kısımlarını çıkartıyoruz.biberleri yemeklik minik minik doğrayıp, buzdolabı poşetlerinde birer porsiyonluk olarak paketleyip,derindondurucuya koyuyoruz.
kullanacağımız zaman, hazırladığımız yemeğe biber koyma sırası geldiğinde hemen derindondurucudan çıkartıp yani biberlerin buzları erimeden yemeğe ekliyoruz.

ben poşetlerde fazla boşluk olduğu için,bir yemeklik koyup, poşeti bağlayıp,üzerine tekrar bir kerelik biber koyup tekrar bağlıyorum üstte kalan fazla poşet kısmınıda kesiyorum.
kullanacağım zaman aradaki düğüm yerinden bıçak yardımıyla keserek 1 parçasını kullanıyorum.diğer parça yine derindondurucuya :))

You can leave a response, or trackback from your own site.

0 Response to "DERİNDONDURUCUDA HEM YEMEKLİK HEMDE KIZARTMALIK BİBER"

Yorum Gönder