Dostluk nickleri

Dostluk nickleri
ѕσηѕυѕα ∂єк ѕєνιℓє¢єкѕιη вυηυ вιℓ уєтєя!!

ßẽή ǺگKι گẽήLẽ yǺگǺyǺмǺzگǺм vǺґگıή σLмǺگıή

kim o deme bosuna benim ben öylebir geldim ki kapına bastan basa sen!!!

Seni sensiz de yasayabiliyorum..En azindan kafami dinliyorum...

Ben Sabahsiz Gecelerİn KucaĞinda Bİr ÇİlekeŞ, Sen Ümİtler Ülkesİnİn KaranliĞinda Bİr GÜneŞ.
Dostluk nickleri
sen ulaşıldıkça ulaşılmaz olan hasretimsin...

ιкι кιşι ѕєνєи ιкι ∂єfα öℓüямüş,вιя кαℓρ уαℓиız вιя кαℓвι ∂üşüиüямüş

Yüreğime bir türlü o gitti diyemiorum...

Aşk Gülmekten çok ağlamak, yaşamaktan çok ölmek, gelmekten çok gitmektir ve aşk öyle haindir ki nerede imkansız varsa orayı sever...

Biliyorum Sen GüneşSin Etrafında Binlerce Gezegen Var, Ama Sende Biliyorsun Ki Ben Dünyayım Ve Bir Tek Bende Hayat Var

Bizim aşkımız istanbul kadar büyük, berlin kadar anlamlı, ağrı kadar yıkılmaz, paris kadar çekici, izmir kadar vazgeçilmez. Aşk dediğin bizim gibi olmalı.

Bazen anlatmak zor geldi korktum, bazen cesurdum sen yoktun. Ve artık söylüyorum "SENİ SEVİYORUM"

Sevgini göstereceksin söylemek yetmez. Sevgi gözlerinde olacak sözlerin yetmez. Seveceksin benim gibii ama kalbin yetmez!

Yalan bakışların sahte gülüşlerin arasında buldum seni. Herşeyi kaybetmeye değecek kadar sevdim seni çünkü sen sahte deilsin!
Dostluk nickleri
Kimi rüyalarda görülmeye değerdir, kimi gerçeklerde yaşanmaya. Sen gördüğüm en tatlı rüya, yaşadıkça bitmesin dediğim en güzel gerçeğimsin!

1 Gün 1 çılgınlık edip seni sevdiimi söylesem alay edip güler misin yoksa sende sever misin?

Gözlerimde gezdirdigin gözlerine senin sevginin verdigi güvene kelimelerimi çalan dudaklarina kisacasi sana özlemim var... Merhaba hasret kokan sevgilim Satirlarim seninle baslayip seninle bitiyor. Ama ne gecem ne gündüzüm sen siz geçiyor hasretin yüregimde alevlenirken seni ariyor bu yürek ve sevgin damarlarimda akarken lanet okuyor bana zalim felek !

Elimde denizden çaldigim bir midye var. denize o kadar uzak ki senle ben gibi ama aramizda bir fark var o denize sen bana aitsin.

Bir soluk kadar yakin, yildizlar kadar uzak derler sevgi için, uzanirsin yetisemezsin, yetisirsin dokunamazsin, dokunursun vazgeçemezsin, vazgeçersin ama UNUTAMAZSIN...

Telefondaki sessiz nefesine, sicacik gülümsemene, karsimda otururken beni süzmelerine hasret kaldim. Inanki tatlim varligina, arkadasligina, dostluguna muhtacim. Seni Inanilmaz Özledim

Dostluk nickleri

You can leave a response, or trackback from your own site.

0 Response to "Dostluk nickleri"

Yorum Gönder