Duvar yazısı nickleri

Tünele girersen dikkat et umut sandığın ışık trenin farı olabilir.

Dünya deli kanlı olsaydı yuvarlak olmazdı.

Onu görür görmez aşık oldum .

Helalara sigara izmariti atmayın.Biz sizin kültablalarınıza işiyormuyuz?

Cahiller cesur olur,enteller ise asker kaçağı

Gecekonducular dikkat!!! Mars'ta hayat varmış .

İçki içerken araba kullanmayın.İçkiniz dökülebilir.

İlkelerinizden taviz vermeyin , dünya size uysun.

Kötü şans da olmasa şansın yüzünü göremeyeceğiz.

Akıllı olup dünyanın kahrını çekeceğine deli ol,dünya senin kahrını çeksin.

Damlaya damlat-ya su faturası kabarık gelir.

Sadece gozden cıkardıgın kıtapşarı odunc ver -ne de olsa bısye yaramıyo

Ne zaman;dalgalar denizi,mehtap geceyi,dünya dönmeyi unutursa ben de seni ozaman unuturum.

Oğlumun adını mafya koydum artık bende mafya babasıyım.

Bir zamanlar ataisttim, tanrımın kendim olduğunu keşfedene kadar...

Damlaya damlaya sular idaresi zengin olur

Erkeklerin kalbi oda gibidir giren çıkan belli olmaz;kızların kalbi melek gibidir giren bir daha çıkamaz!

Bana girme diyorsun sen neden giriyorsun merkezde olanları sen nerden biliyorsun.

Sevenler sevildiklerini bilseydi sevenler acı çekmezdi.

Dereceye girmek için çok çalıştı, hastalandı derece ona girdi.

Karimla aramizdaki tek ortak nokta ayni gunde evlenmis olmamiz.

Eğer biz bu dünyanın içine sıçıyorsak bu dünyanın sifonu nerede?

boşuna isyan etme gökyüzü benim kadar ağlayamazsın?

Ulan azrail sen adamı öldürürsün.

Orduya katıl ve öbür dünyayı tanı!!

Bize bir dünya verdiniz ama uğrunda yaşanılacak bir şey vermediniz!

Alkol bütün kötülüklerin anasıdır.Ana gibi yar olmaz.

Ya aşkıma karşılık ver. yada peşinde eskittiğim ayakkabıların parasını.

Gözden uzak olan, Gönülden ırak olur. Ama ben seni hala unutamadım.

İnsan bir yaprak elbet bir gün solacak.

Akıllı olup aşık olmaktansa deli olmak daha iyidir...

Hayat güzel olsaydı doğarken ağlamazdık

Sağlık sigaraya zararlıdır.

You can leave a response, or trackback from your own site.

0 Response to "Duvar yazısı nickleri"

Yorum Gönder