Duygusal msn nickleri

Duygusal msn nickleri , yeni nickler
éĞéR BéNy KaYBéDéRSéN B!R DaHa BuLaMaZSıN , o aÇ GöSsLü KaLBiNé RaaT BaTMaSıN...x)

hiç bir operatör beni bağlayamaz ki, sensiz hayata...

|rahaTım - rahaT oLun - rahaTsız oLMaM !..|

umudumda kaL umRumda oL !..

yaqLaşabiLeceğini saNdıqıN kdR uzaqıMdasıN hass*qtiR..saNamı kaLdım ?

ßis ßu aŞkLa qöKLere duyuLmamış düşLEre kirLenmemiş hayaLLEre uÇacakTq

Hiçkmse üstüne aLınmasn birasda kendime yaşayacaqım (:

Duygusal msn nickleri , yeni nickler
€limde Bir Kitap Sayfası İsTe Hayat, Tek Tek Çeviriyorum Hepsi Bayat..!!



HaYaDa DaeR Ne FarSa aLaYı YaLaN...



ßqLu camLara ismni yazcam iqimiz içn ßir qalp çizcem sonra onLrn ßenim hayLLerim oLduunu hatırLayp parmqLarmLa thqr thqr SiLcm..

Ey yağmur, sevdiğime söyle,
Her toprağa düştüğünde sen,
Gözlerim eşlik eder sana,
Bilsin, ona söyle.
Bilsin ki,
Her yağmurda hatırlasın beni,
Tutsun damlaları, yüzüne sürsün,
Öpsün damlalar gözlerinden özlemle...

Duygusal msn nickleri , yeni nickler

You can leave a response, or trackback from your own site.

0 Response to "Duygusal msn nickleri"

Yorum Gönder