Duygusal msn nickleri

Duygusal msn nickleri

Ölüm beni bulmadı saten bende aramadım bir ara buluşacaktık ne olduysa salladık
Béyàz`în Kàdérî KîrLénmék ; Sîyàh`în Kàdérî Su¢Lànmàktîr.!' .Nası kursunlamaksa emelın, ben choktan wurdum gel beraber gomelım...

şєкєя göяυηєη ℓσℓιρσρ тα∂ıη∂α ƒαкαт ∂αнα ѕσηяα zєнıяℓı σℓ∂υgυ σятαуα ¢ıкαη вıя ѕαнѕıуєтıм єℓвєттє єℓıм∂єη gєℓ∂ıgıη¢є кαяѕıм∂αкıηє zαяαя νєямєує ¢αℓıѕıяıм ¢σк ¢ıℓ∂ıямα∂ıк¢α zєняıмı ı¢ıмє αкıтıяıм

Sen Sorgularken Beni Kafanda,Ben Gözlerine Bakıyordum KuşkuyLa!Bir Tek Sözün Bağlardı Beni Sana,Oysa Sen Hep Susmanın Koynunda...

Hayatın En Hüzünlü Anı, Deli Gibi Sevdigin İnsanın ßuna Hiç Degmedigini Gördügün Andır

NoKtA kAdAr MeNfAaT iCiN ,vIrGüL kAdAr Eg!IlM
ßir elımde sılahım ßır elımde yuregım sıkde sıkarım basım gözüm üstüne
kaR$ıLıqsıs duyguLar nefRet kusaR..ßn gidiiim ßu gece buRası ßana Dar !haDe bye

hec baslamaması gereken asktı bu saten yasaklarla baslayıp yasaklarla bıten.artık dnmek yhok sewmk yhok yenıden sewmesını bldım yha unutmasınıda bılırm..

ßeni Görüp Kendini Sınama...Sadece Görebildiğin Kadarım...Hayat ßir Kumar ise Zarları ßen Atarım

Zülmü Alkı$LaYamam,Zalimi AsLa SéVéMéM Gélénin Kéyfi için GéçmiŞé Kalkıp Sövemem !

ßiz ne delikanlılar gördük gül gül öldük

GeCmE naMERT kOprusunden GECERSEN seni sel ALSIN YATMA tilki golgesınde YATARSAN SENİ ASLAN KaPsIn bılader

Kader bize ørøsbuya a$ık øLan deLikanLı røLünü vermi$
Duygusal msn nickleri
µãLñîzLîk ûsûmêksê µãLñîzîm ûsûµõrûm SÊÑSIZ ' Lîk û¢ûrûmSã tût kõLûmdãñ " dûsûµõrûm "

ßir ÇığLıkTI YanLızLığım Hépiniz SağirDiniz . . ŷàpЯák đØkэŋ gэŋçLìğímîŊ SåtIя àЯáLårI åLtI kIrmIzIyLå ¢ìzíLmiş vE tIrŊåk ì¢íŋě åLıŋmIş SuskuŊluğumuŊ b⪠hăЯfLêяĭSјŋ ָ

Zorundamıydım yine?,bi daL siqaraya ihtyaç duymaya..
herqün onunLa yatıp,onunLa kaLkmaya..
heyy duyun feryadımı! yoruLdum ben,bittimm.
2-3 qözyaşı da kaLmadıki kndim içn aqLamaya..

Doya Doya Sewmek MutLuLukDan ÖLm£K ßiz£ LükS!!!

Gece Karanlığa Gömülürken. Senide Beraberinde Götürdü, Karanlık Dünyama ışık Olmanı Beklerken, Bir Yıldız Misali Avuçlarımdan Kayıp Gittin..

Yağmuru kıskandım sana dokundu diye,rüzgara kızdım kokunu çaldı diye,kaderime küstüm bana imkansızsın diye,birtek geceleri sevdim seni rüyalarıma yolladı diye

Pişmanım Herkezi İnsan Sanıpta Saçmaladım....çok sima tanıdım yüzlerini aklıma kazıdım adı anıldığında dostum dedim adım anıldığında tanımam dedi

ıÜüкαç ѕαтıя уαzıℓα¢αк кα∂єя кιтαвıηα νє кαç ∂υα є∂є¢єкѕιη тαηяıηα,кαç ∂αмℓα gözуαşı ∂öкє¢єкѕιη υğяυηα؟кαç уαяıη вєкℓєує¢єкѕιη؟

DünYaDa Hiç KimSeYe GüVenMe CünKi BeYaZ GüLüN BiLe GöLGeSi SiYahTir

Her Gün Kendime Yeni Bir Beyaz Sayfa Açıyorum Anladım Ki Sayfa Siyah Dahi Olsa İmzayı Atan Kalemin Rengidir."İnsanın Kendisi

» Umutsuzluğu ihrac eden bicok ülkenin herhangi bir sehrinde bıraktım seni,inzivaya cekilmiş bu hikayanin hüzün dolu tetiğini coktaan cektım,seni öldüreli cok oldu

ıÜüHaYaT YoLLaRDaN ÇiZiLMiŞ oLSa BiLe Bu YoLLaRDaN BiRiNi SeÇeCeKSiN! SeÇDiĞiN YoLDa öLüM oLSa BiLe SeLaM VeRiP GeÇeCeKSiN.!!!

ıÜüÖlmek! kalbin durmasıı değil be güzelliim! giden sevgiliniin sırtından vurmasıdır

séninLé i$im ßitmédi ßitméz, a$k qün yüzü qörmédi qörméz sana söyLemeye deqmedi deqmez séni ßénim qibi kimsé séwmédi séwméz

iStediğimi verin tøzLu rAfLarImdA ge¢mi$im yAnar ßenim gözLerim daLar derin ßenim hisLerim ßöyLedir yerLi yersiz söyLenir sözLerin ßana ßi simgedir i¢imde mimLenir

Aklımı kaybetmekten değil, bulmaktan korkuyorum..

Sanma ßiLékLér!mdék! jiLét kéSigi 10Lar aŞkImIzIn bédéLi 10Lar zaLim!n diŞ !zLer!

Seviyorum sevmenin acı verdiğini Her sevenin sevilmediği bile bile ... Ama yine de bir umut taşıyorum .Belki seven sevilir diye.
Duygusal msn nickleri
HEP KALANLARA GİDENLERİ KATTIM! BİR GÜN YERİNE GEÇEMEDİLER. O KALANLARA GİDENLERİ KATTIM YİNE BİR TANE SEN EDEMEDİLER.

BeLKi biraz serseriyiz beLKi biraz deLiyiz..Ama kavuşursaK biteriz biz..İki sınır üLkenin dikenLi teLLeriyiz DOkunsak kanar eLlerimiz..İstedimiz zaman GeLip istedimiz zaman Gidemeyiz...BelKi ayRı şehirLedeyiz ama Her gece ayNı mehtapta buLuşur, yağMur yağarSa Çıkar ayNı yağmurun aLtında ıslanırıs

You can leave a response, or trackback from your own site.

0 Response to "Duygusal msn nickleri"

Yorum Gönder