Duygusal msn nickleri

Duygusal msn nickleri , msn nickleri

Yeter dursun dünya Dönmeye mecalim yok Alıştım sensizliğe Dayanmaya gücüm yok..

ÖLüMüM oLuR SeNiN uZakLaRa qiDiŞiN Ne OLuR iNaN BaNa SeNi ÖLüMünE SevMiŞiM...

$€nin için bæşkæ$ını t€rk€d€n,ßæ$kæ$ı içind€ $€ni t€rk€d€r...

Çaresiz kaLdıqınızda ßiLin ki tek çare yine kendinizsiniz...

DuDakLarım kiLitLi hoşçakaL buqün...

$€иi özL€†iуoя ßu yαqmuяLαя..

seni yazdım bu kaLbe ama bir türLü siLemiyorum...

söyLeyin affetsinLer bir şans daha wersnLer

Beni BiR " ALLAH'IM BiR'de DOST'Larım BiLSin , GeriSi İLerLeSin!!

Duygusal msn nickleri , msn nickleri

*Dünyada öyle adil bir düzen var ki; kimseyi atlamadan hepimizi tek tek düzüyor!
*Ben mevlana değilim...adam ol da gel!!!!
*Kader sana hayat diye ekşi bir limon uzattıysa, sen üstüne tekila ve tuz iste!
*Bugün 23 nisan, oha falan oluyor insan
*Kıyamet gelse de kopsak.
*Senin sevginde yalanmış. bana yalanmamış lazım!
*Sıradanım, ama en ön sıradan!
*Gökte bir yıldız olsam ilk sana kayardım!
*Tencerem dibin is tutmuş, deniz seki klarnet yutmuş
*5 in the car, 15 at the house...
*Ben bir trolum gülhane parkında ne sen bunun farkındasın nede orclar farkında
*Arnold civardagezen
*Ali kırcanmıbelimi
*Vitrinime değil iklimime gelenlere..kalbimi vereceğim aslımı görenlere
*Durumum çevrimiçi, beynim meşgul, ruhum hemen dönecek, aklım dışarıda, elim telefonda, kalbim çevrimdışı...
Two beer or not two beer(beer=bira)

Duygusal msn nickleri , msn nickleri

*Adres yaz 053x xxx xx xx'a gönder gelip ağzını burnunu kırayım...
*Pamuktan prenses mi olur?? prenses dediğin taş gibi olur!
*Bençokayrılıklaryaşadımoyüzdenherşeyibitişikyazdı m
*La havle vela corvette
*Yıldız dediklerim teker teker kayıyor
*Yarabbim daral has come to me
*Hayatında hiç oturum açmamış adam
*Fırat kenarında kayık değilim,yardan ayrılalı ayık değilim
*Sen köpek gibi seversin o seni belediye gibi zehirler
*Tüm kaşarlar eriyecekse küresel ısınmaya evet!
*Farkındalık kazanmış düdüklü tencere gibiyim, zamanı gelince öterim
*Babamın bir dakikalık zevkiyim
*Kolumda jilet yarası,o bir kahpenin hatırası...sevdik de ne oldu efes zengin oldu
*Yangında ilk beni kurtarın
*Cenaze namazimi jack nicholson
*Sev ama mevsimlik olmasın, yaz'ın açıp kış'ın solmasın
*Paramız olmasa da cebimizde her kahvede masamız, her kavgada şeklimiz ve her kızda bir resmimiz vardır.
*Öküz gibi bakmakla tren durmaz ki!
*Edison elektriği buldu ama parasını biz ödüyoruz
*Sevdik de ne oldu efes zengin oldu
*Beyaz atlı prensi bulmak için daha kaç kurbağa öpmem gerekiyor?
*Pamuk prensesin üvey annesi uyuyan güzele elmayı verse, rapunzelin eline iğne batsa ve pamuk prenses kuleye kapatılsa nolurdu
*Lütfen rahatsız edip konsantrasyonumu bozmayınız, bulaşık yıkıyorum.
*Öğrenci kimliği yerine carrefour kartıyla okula giden öğrencinin dramı
*Beyaz atlı prensini bekleme, seyise razı ol, yoksa beygire kalırsın
*Hemen canımı alma rabbim bırakta hayatla didişeyim, mümkünse dişi gönder azrailimi ölümle sevişeyim...
*Güzel asmadan çıkar güzel yaprak, marifet o yapraktan güzel dolma yapmak.
*Hayat ------ ama grafikleri güzel

Duygusal msn nickleri , msn nickleri

sadettin teksoy kadar zeki, pavarotti kadar çevik, ilyas salman kadar yakışıklıyım
*Hangi deniz nereye dökülüyor banane ben içimde boğulurken
*14 şubat sevgililer günü bayan eleman alımları başlamıştır!.
halk kahramanı nuri alço
*Az kaşardan tost, çok kaşardan dost olmaz

You can leave a response, or trackback from your own site.

0 Response to "Duygusal msn nickleri"

Yorum Gönder