Duygusal msn nickleri

Ben kabuSLarLa büyüDüm, hayaL etmek ne haddime ?

BİZLER;Siz Sokağa Çıkarken Annelerinizin Uyardığı O Kötü Çocuklarız.

itLe köpekLe uğraşacak vaktim oLsaydı veterineR oLur, seni tedavi ederdim

şimdi güLümsemeyi unutmuş bir kaLpsizim

beNi affedeceğiNi biLsem biLe, ben kenDimi nasıL affederim biLmiyorum.

son bir acım vardı oda sensiz kaLdı

Sana derdimi anLatmak istedim, sen kendini dinLedin.. HakLıydın, çok
anLamLıydın..

Duygusal msn nickleri, msn nickleri

beni dinLemedin ya seni duymayacağım

son bir istek ya eLini ver bana ya da çek qit hayatımdan

hayat unutsada sen unutma beni..!

düşLermde yaşadım ben sevdaLarımı siz biLemezsiniz

yaLnızLık in$anın kadêriymi$...biTmÊz dediqin a$kta ßitermi$...$Ôn kÊz bu kaLp

nê istemi$...sadeCe sewMeni bekLemi$...!

ßir Daha Sevecek Kadar AdiLeşecekSe Yüreğim, ELLerimde Onu ParçaLayacak

Kadar AsiL oLacak Andım oLsun...

bir keşkeye daha yer yok kaLbmde

Bn küçük Bİr kızıM oyunckLArımı aLırsans SizinLE oynarM!!

ya kaBuLLeniR ßuRda kaLırsIn yaDa aRqanI döneR yoL aLırsıN..

--sn orda kmbiLir kime yanarken şmdi bn burda sana üşüorum

--Kyboluyorum cümlelerinde ve susuyorum sana avaz avaz susuyorum

!!! Kaybettiklerim Meğerse Kurtulduklarımmış !!!

--değer vermek sadece matematikte işe yarar..!

--qurur sandığım asLıında ümitsizLiğimdi
__________________



penceremde yağmurlar ağlıyor sevgimize

Sahte gülüşlerine ,seviyorum deyişlerine inandım

İlk kez olsun ama severek olsun...Herşey seninle anlam bulsun

UMudun bitince anlarsın beni birtek...

SENSİZ UYANMAMAK ICIN BUGUNDE UYUMADIM...!

Sen Hayatımda Yokken Bi HayLi Renksizdim



YoRuLDum ArTıK SevdaLaRıN VazqeçTiqiM Dü$LeRinDen..

Seni TeK SeVeN BeNiM aMa BeNi SeveN TeK‘’SeN’’DeiLSiN..

You can leave a response, or trackback from your own site.

0 Response to "Duygusal msn nickleri"

Yorum Gönder