Duygusal nick yapımı

Gözümün yaşını siLdim ben, Koşamam kmsenin peşnden !!

Duygusal nick yapımı

KaLpsiz Miyim NE=)=)


Aşki 2’ sAtirA YazmIşLar,
KıymEt bİLmeYenLere SaTmişLar.
SevDayi 2’ güL daLina AsmıŞLar,
HaSretTeN anLamayanLar KoparmıŞLaR.
mevLam senİ BanA benİ sAna YaZmış
ZaLiM KaLpLeR Senİ BendEn ÇaLmIş
Unutmakİ GüZeLiM
aŞkin AdI bu YüZden YaLan KaLmIş!!!



Küçükle Küçük Olurum,Büyükle Büyük!İnsana Zaten İnsanım..Ama Üzgünüm Havlayan Köpeğe,Köpek Olup Havlamam!!!!



Ve çok yazık ki bir tek doğru gördüm sonuç da
O da hiç değişmeyen tek doğruydu
Ben sevdikçe sen hep değer bilmedin





kAlBiNdEkİlEr gÖzLeRiNiN ArKaSıNDa sAkLı...bEnDe bAkTıKçA gÖrEmEyEn BiR YaBaNcI...


"Duymadığın kadar varım..
Görmediğin kadar yakınındayım bu kez..."


[Dilimin ucunda asılı kalan son çırpınışlarım da heba oldu uğruna..]


melekler ağlamaya mecburdur sewilmeye layık oldukları gibi..!!!!


şeytanla dans ederken ayağına basmıycaktın]





kader mi yazmiş?silinsin tum gunahlarim, drama yollarinda kopru istikametindeyim.
ben huzundum beni sen sectin,,varir mi şahima son lutuflarim?
kimsede aramadim gonlumun pamuk prensesini.
sen yuzumdun beni kahrettin..





Sevmeden yaşamak yaşamak değildir. Az sevmek ise sürüklenmektir



bana yarının getireceği kişi sen deilsen eğer yarın hiç olmasın bugün bana yeter!..





KεşKε hεp ç0cuqk kaLsaЧĐımda sütümü içip ЧatsaЧĐım... xD





Canım Yanıyor Bazen BÜYÜMEK Diyorlar Buna



Aqla sıra sende şimdi “bende Fırtına dindi„ ,

şekilli sözler

Saçma sapan dünyanızda devam edin
çoğalmaya!
En adi yalanları gerçek gibi sunmaya
Tutmayın kollarımdan girmem sizin
dünyanıza!
Çekmeyin kollarımdan başlarım
dünyanıza!



Dü$Te GIt yÜreğiMdeN SessiZzce;YorGunuM GiTmeLerIn TümüNE



di'li geçmişten tek yaramsın sen...


pLatonik sevmeLer teseLLi etti beLki.. varLığın yanımdan hiç gitmediki .




n0 paNik n0 heyCan ßeN kOpcaM seN ßaqCan..


Kendini kandırma kızım!
Ne sanıyosun sen hayatı pembe bi eLbise mi ?
Bıkmadın mı etrafa
Pembe gözLükLerLe bakmaktan
Ya da poLyannacıLık oynamaktan?
Geçmio işte acıLar
Kaç kez anLatıcam sana
Bu işLer internet bağLantına benzer
Bi koparsa kaLırsın ortada

You can leave a response, or trackback from your own site.

0 Response to "Duygusal nick yapımı"

Yorum Gönder