Emo Anlamlı Nickler 3

Sıyrıldım rollerimden Mutluyum çünkü artık yokum Bugün ..!

ÇaResi yoq bu iŞin soNu qeLmes nefreTimin..

Herkes ula$ılmazı oynarken ßen Ya$ıyorum..

yOruLdum artık geLişLerdeN ve gidişlerdeN..artık ya geL ya da git!!

mutLu s0nLarın kötü ba$LangıçLarına aLı$abiLmeLi .
hayatı diğerLerinden k0pya çekerek ya$amak ßudaLaca

qeçici döVmeSin TanRı çiZdi şekLini

serbest bıraqTı qösyşLarını,serbst bıraqtı kndini..akTı makyajı siLindi sahte qüLümsemesi..Dü$tü paLyaçoNun maskeSi..!

“Ben seni seviyorum ama…”larına karşılık, “…ama ben seni seviyorum”larım vardı.. Gittikçe devrikleşti.. Sildim..

…göqyüsünden çaresizliqim yaqmur vur yüzüme !

şimdi sende yoqsun hiç farqetms bn yine aynı bn..acınn şeqLi farqLı hiç farqetms bn yine kaybeden!!

You can leave a response, or trackback from your own site.

0 Response to "Emo Anlamlı Nickler 3"

Yorum Gönder