En komik nickler

*Gençligim aci veriyordu ameliyatla aldirdim

*Selam, ben Aydan Sener - Hadi yaa... Ben de Dünyadan Neil Armstrong

Allah''ım kendim için birşey istemiorum. Sadece anneme elma yanaklı sütun bacaklı bal dudaklı bir gelin eyle.

*Gerçekler acıdır, baklava tatlıdır. O zaman baklava gerçek değildir.

*Yerin kulağı vardır, benimde kulağım var. Ben yer miyim ? Yemem

Bu erikson, başka erik yok.

*Kadın hakkı yoktur çünkü hakkı erkek ismidir.

*En son gülen sen olacaksın. . .çünkü geç anlıyorsun

Aşk Bi Sabunsa , Köpürt Beni PAKİZE
(If Love is a The Soap , Make Foam Me PAKİZE)

ZebRa_DeSeNLi_NeVReSiM_TaKıMı

okumayacalismaokuyamazsin

topal_solucan

BÜTÜN AYAKLARINI B.KA BASAN TALİHSİZ KIRKAYAK

titaNick!

nicktirgit

werder_veremem


manda_gul

+++fırat kenarında kayık değilem,yardan ayrılalı ayık değilem
+++"paramiz olmasada cebimiz de her kahvede masamiz , her kavgada
şeklimiz her kızda bir resmimiz vardir"
+++suskunlugumuz korkumuzdan değil asaletimizdendir
+++İntikam yolunda trafik yoktur
+++Bizim sözümüz dosta tatlı düşman kurşundur,merte can namerte
hançerdir,canımız dosta feda düşman beladır,sevgimizse sonsuzdur
+++insana güvenme ölür,ağaca yaslanma kurur,herkes olmuş bir şekil
,çarşıya pazar alayına mezar,alayına isyan en kralına hofdri meydan
kimine göre kralım kimine göre yalanım rahat olsun herkes ad----- göre
falanım,filanım
++Söz bizde,beste bizde,taklit yok bizde,mevzuda takmıyoruz geri vitese
+++Seni sevdiğim kadar yaşasaydım,ölümsüzlüğün adını aşk koyardım
+++Madem ki türksün göster ürksün
+++hayatta iki kör tanıyorum,birincisi senden başkasını görmüyen ben
ikincisi beni görmüyen sen
+++Alıp kırsalar kalemimi kanımla yazarım seni sevdiğimi
+++Kalbim seni sevmiyecek kadar adi ise,ellerimde onu parçalıyacak
kadar asildir
+++Gülü öylesine sevmelisinki soranlara dikeni yok diyebilmelisin
+++Oscar Wilde:
"Erkekler kadinlarin ilk aski, kadinlar da erkeklerin son aski olmak
ister."
+++Seneca:
"Yalniz akilli bir insan sevmesini bilir. Sevip de yitirmek, sevmemis
olmaktan daha iyidir."
+++Shakespeare:
"Sevmek aci çekmektir, sevmemek ölmek. Sevmek zevktir ama yanliz
sevilmenin hiçbir zevki yoktur"
+++Pire itte, cep telefonu yigitte bulunur.
+++Yigidin cep telefonu meydandadir.
+++Alismadik cepte telefon durmaz.
+++Ey cep telefonlu Turk Gencligi...
+++Arsizin yuzune tukurmusler,"Kapsama alani disindayim"demis.
+++Insani dert, cep telefonunu kart oldurur.
+++Bir cep telefonlu Turk dunyaya bedeldir.
+++At olur meydan kalir, yigit olur cep telefonu kalir.
+++Bosbogazi cehenneme atmislar,"cep telefonum nerede?"demis.
+++Cingeneye beylik vermisler, once cep telefonu almis.
+++Cep telefonlu coban, yoksul beyden yegdir. .
+++Denize dusen cep telefonuna sarilir.
+++Dilenciye cep telefonu vermisler, kartini begenmemis.
+++El elin esegini cep telefonuyla arar.
+++Erkegin kalbine giden yol cep telefonundan gecer.
+++Haydan gelen cep telefonu faturasina gider. .
+++Ben sporcunun zeki, cevik, cep telefonlu ve ahlaklisini severim.
+++Ayrani yok icmeye, cep telefonu ile gider ... .

You can leave a response, or trackback from your own site.

0 Response to "En komik nickler"

Yorum Gönder