Eski Mim'e Yeni Cevaplar :)

Sevgili Birileri Anlatsın, fi tarihinde beni mimlemişti (fi tarihi diyorum, hem de en hakikisinden, taa aylar önce :) Gel zaman git zaman bir türlü toparlayıp da mime cevap veremedim, ama aklımın bir köşesini de hep kurcaladı. Sevgili "Birileri Anlatsın", ben bu postu yazıncaya kadar sen onlarca güzel el işi yaptın hepsi de birbirinden güzel, geç kaldığım için lütfen beni affet...

- 1) "Şuan okuduğunuz kitap ve konusu" ve - 2) "En son aldığınız kitap": Bu iki şıkkın da cevabı aynı olduğu için tek bir paragrafta birleştiriyorum. Gülse Birsel'in kitaplarını seviyorum, güldüren, aynı zamanda düşündüren, çoğu zaman da "aa evet gerçekten, bak buna dikkat etmemişim şimdiye kadar." dedirten saptamaları var. İçimizden birinin de başına gelebilecek gülünesi durumları yazıyor, aynı dizisindeki gibi :) Özellikle yatmadan önce okuduğum, benim için tam bir başucu kitabı diyebilirim. Tek beğenmediğim yanı, Gülse Birsel'in yeni kitabına isim verirken yine "ciddi" kelimesinin türevlerinden birini kullanması :( Gayet Ciddiyim- Hala Ciddiyim- Velev ki Ciddiyim :)

- 3) Şimdiye kadar aldığınız kitaplar içinde en sevdiğiniz kitap: Daha önce de yazmıştım, Dean R. Koontz en sevdiğim yazardır, benim okuduğum, okuyor olduğum ve ne yazarsa yazsın her kitabını okuyor olacağım tek yazardır diye :)

- 4) Bir türlü bitiremediğiniz, bitirseniz de illallah ettiren kitap: Kitapları yarım bırakmayı hiç ama hiç sevmiyorum, ama bazı kitapları da ne kadar zorlasam da bitiremedim. Bunlardan birinciliği Umberto Eco'nun "Gülün Adı" kitabına, ikinciliği de Orhan Pamuk'un "Kara Kitap"ına veriyorum. İkisi de çok ağır betimlemelerle dolu, bir parantez içini bir sayfa boyunca anlatan, paragrafın sonuna geldiğimde "bu neyi açıklıyordu ki?" diye diye defalarca başa döndüğüm ve en sonunda sıkılıp yarım bıraktığım kitaplar kategorisine giriyorlar benim için. (Gülün Adı, filmini çok beğenip kitabını sonradan okuduğum ender kitaplardan olmasına karşın sıkıldım hem de. Kara Kitap ise, Orhan Pamuk'un en sevdiği kitabıymış, ama benim kitap okuma ortamım çoluk- çocuk içerisinde, televizyonun dibinde olduğu için bana uymadı malesef.)

- 5) Elinizdeki kitap bitince okumayı düşündüğünüz kitap: Dan Brown furyası "Kayıp Sembol" ile alabildiğine devam ediyor. Bana hediye gelen bu kitabı okumak için sabırsızlanıyorum, diğer kitaplarını çok severek okumuştum. (Da Vinci Şifresi-Dijital Kale)

You can leave a response, or trackback from your own site.

0 Response to "Eski Mim'e Yeni Cevaplar :)"

Yorum Gönder