Faydalı msn nickleri

Bekler o şimdi beni
Çok geç kaldım
Buluşmam lazım
Bağdat Kafede


Herkes yalnızz yalnız yalnızız aslında..



Günlerin getirdiği senin yitirdiklerin


Ne olursa olsun
Yaşamaya mecbursun


Akıyorsa göz yaşım kurumasın


Hiç bi kere hayat bayram olmadı
>ya da<
Her nefes alışımız bayramdı


Ben hudut sen haydut

Çikita muz çikita muz
Çikta çikta çikta çikta
çiki çiki çiki çikitaa


Fok gibiyim fok fok
Yok gibiyim yok yok


senle beraber olsamda sevgilim
ayrılsakta ölsekte bu yoldu


Gülde sussun bu sessizlik...


geri vericek mi buharlaşan sevgimizi ?



Bu sabah yağmur var İstanbul da
Gözlerim dolu dolu oluyor
Bilmem niye
Bir siqαrα чαktım zehrine inαt .
Чine чαşαmαklα dαlqα qeçercesine
Dumαnı resmini чαkıp qeçerken
Düşündüm ..
Senden dαhα zehirli olαmαz diчe .







Üzqünüm ...

Gülerek kaчbettiklerini aqlaчarak kazanamazsın .






İstemem sahte чanlış sözlerini !









Ve biliyor musun?
Bir meleğin içine aşk acısı girdi mi zehir gibi kanatlarını çürütebilir ..







Yine de sen tek bildiğim
Yollarına aşk tohumları serdiğim
Bu can buna hayran
Sevişine kurban
Alıştırmasaydın insafsız
Bu can sana hayran
Gülüşüne kurban şimdi vazgeçemem ben inan !
Kurşun adres sormazki !
Yaktın beni en derinden ..












Zaman, koşarak geç, dört nala geç istersen ömrümün üzerinden.. Mevsimleri savur , istersen senelerini yığ yoluma.. Sen elleri kan içinde bir katilsin... Hüzün kadar gerçek, aşk kadar yalansın..






bana lükslerimi verin‚gereksinimlerim olmadan da yaşarım....





ANaliz ettiM kiMler arkasiNda kiNler ve iNleRin karanligiNda güNesi kiM bekleR ve geRide kalaN o düNler kiMe gülümseR? KiMe iyiMser?KiMe kötüMseR YaRının bugündeN çıkaRı Ne?
Ve aNaliz ettim heR duada gerçegiN biR payini bulduM, kudretiNde puslu kisilik ayıplaRı ve düseNe tekMe atan o insan kayıplaRı, çıkaRa dayalı,pahalı zamanıN harcanışı. Bugünün yarindan çikari ne?.. :///

















gidin kumda oynayın....!







ne ağladım ne ağladımm . ..

zor olsada toparladımm

çok zor. .






bu ayrılığın nedeni asla ben değilim . .

ama yalnızlığımın tek sebebi sensin . . (!)

oysaki çok istemiştim kalbimin sahibi olmanı . .

anladımki senin o taş kalbin,

hiç sevmeyecek hiç istemeyecek beni...

bende yokum artık sende,

eğer buysa istediğin . .







Yine o gitmeler sonrasını ben bilirim. .

Ne yarın ne de dünler acımı eskitmediler. .

Bir canım var al senin olsun (!)

Bin ahım var yüreğin duysun. .

Allah şahit yandım aşkına (!)

Allah şahit yıllarıma. .

Yüreği sürmelim sürmelim sana. .

Ağlasam inlesem ne fayda. .


Faydalı msn nickleri , yararlı sözler, nick






Yolun yarısı ; beni kendime getiren a$k acısı. .



Güller dayanılmaz oldu senden uzak oldu


Baka baka doyamadım hem kokladımda..


Şarkılarla düşünmek seni bana getirmezki...

You can leave a response, or trackback from your own site.

0 Response to "Faydalı msn nickleri"

Yorum Gönder