Garip Hallerim

Bloglarda güzel bir mim dolaşıyor bu aralar, "garip hallerim" başlığında. Rastladıkça arkadaşların garip hallerini okuyorum, kendimle kıyaslıyorum. Sonra baktım Sevgili Aslı da beni sobelemiş, ebe ben olmuşum. Aslı'cığım beni merak ettiğin için çok teşekkür ederim sana, garip hallerimi merak edenlere duyurulur :)

- Biriktirme huyum vardır, anısı olanı, hediye edileni, resimleri, mektupları, kızların giysilerini-ayakkabılarını, güzel ve özel günleri hatırlatacak objeleri vb.. biriktiririm, atmaya kıyamam, zaman zaman açıp bakarım. Bunca eşyayı tutmak ve saklamak ise zor zanaat.

- Takımın bozulmasına katlanamam. Ya kalan 5 taneyi hediye ederim, ya da kırılan parçanın yerine yenisini alırım.

- Hediye edilen bir servis tabağının da kombinlerini bulup almam gerekir, yoksa tek başına kullanamam.

- Düzen ve simetri hastalığım vardır, evdeki eşyalar birbirinin doğrultusunda olmalı veya birbirini ortalamalıdır.

- Seyrettiğim bir filmi bir daha seyretmekten nefret ederim.

- Kitaplarımın başkası tarafından ödünç alınmasından nefret ederim.

- Sürekli, uzun metrajlı film niteliğinde rüya görürüm, çoğu da çıkar.

- Tam bir alışverişkoliğim. Yok artık almayacağım desem de, moralim bozuk olduğunda kendimi süpermarkette bulurum.

- Yiyecek konusunda yeniliklere tamamiyle açığım. Yeni çıkmış ne kadar ürün ve marka varsa hepsini alır, denerim.

- Sabah programlarını, çöpçatan programlarını, salak-sulak eğlence programlarını seyretmeye katlanamam, kanalı değiştirmiyorlarsa, odadan çıkarım.

- Korku filmlerini hiç seyredemem, korkarım, ancak konularını internetten araştırır, seyredenlere anlattırır, çoğunun da konusunu bilirim.

- Seyrettiğim filmleri, okuduğum kitapları, geçmiş zamanda yaptığım konuşmaları unutmam. 15 yıl önce seyrettiğim bir filmi dün seyretmiş gibi hatırlarım. AMAAAA insanların ismini aklımda çok zor tutarım, bir tek insan isimlerini!

- Araba kullanmayı çok ama çok severim. Bazılarına bunaltıcı gelen trafik benim için eğlencedir.

- Çok ağlarım, özellikle araba kullanırken. Ne oldu hayırdır diye sormayın :) güneş güzel huzmelerle parlamışsa, kızlar aklıma gelmişse, geçmiş gözümün önünden geçerse, gazetede özellikle çocukların başına gelmiş kötü bir haber varsa, hiç beklemediğim bir süpriz yapılmışsa ve daha bir sürü şey için hüngür hüngür ağlayabilirim.

Eee tamam biraz uzaylı olduğumu kabul ediyorum, ben de "Pasta Yapıyorum" Banu ile "Kibele" Banu'yu bu oyuna davet etsem kabul ederler mi ki?

You can leave a response, or trackback from your own site.

0 Response to "Garip Hallerim"

Yorum Gönder