Garip msn nickleri

Bu Cinayet Günahın Günahın En Has HaLi ihaNeT ! Hakkımı Ver GiDeyim Adalet!!.


Yéni Bir Sayfa Açtım KénDiMé içinDé SéN Yoksun.. Kalbim hayvanat BahÇesi DéğiLki içinDé köPeqLér oLSun . .

Hér Adamım Diyen Adam DéğiLdir,,SéninDe Dédiğin Gibi Hér DélikanLıyım DiYén DéliKanLı Déğildir SénınDé olmaDığın Gibi !!!!

Né Sés Né Néfes Né De Rüzgar Bağışlar Séni DöNüp Sırtını Giderken SöyLe Kim KarŞıLar Séni ??



Pa$a GönLüm İsTéRSé SéVéRim Zorlama İsTérSém Sévdiririm DiyéCékSinKi NéRéYé Kadar Bu HavaLAr ? Kim TaKaR ! DévRan DöNéNé kaDar !! . .


Zülmü Alkı$LaYamam,Zalimi AsLa SéVéMéM Gélénin Kéyfi için GéçmiŞé Kalkıp Sövemem !


Birini sewdim:werem oldu
Birini sewdim:kanser oldu
Birini sewdim:kamyon çarptı
Birini sewdim:eşek tepti
Birini sewdim:eller aldı
KAFAMI BOZMA
senide sewerim haaa..


YasakLandın!! Hep SakLandığın bu KaLpten kovuLdun Sen.Isınıp Uyumayı Unut,SarıLıp AğLamayıda Günaydın Gittim Ben....


ÇizDm $iLdm qéÇmisiMzi qLéCéqé Da!R ßtn éSkizLri.$nLé yARnm yoqqi...''hayatımsın'' cMléSndqi qizLi ÖzNe Sanm$tm qéNdimi!


ßiz Nrde Hata Yaptk?! ßi anLk sinrLe onca resmi yaktık! Yırttık attık onuru çoğu kez.. Göz mü değdi be 'aşkım' imrenirdi herkes..


YoLcuLuk nereye, kimLer uğruna öLmeye!? 4 yaLnızLıkLa 1 Doğruyu Götürmeye... Hadi ağLa ağLa.. ßöyLe Kahpedir Dünya.!!
ankara seni sen olduğun için değil sevdiğim senin yanında olduğu için seviyorum


///^AşIk oLmAk DeİL BiR öMüR BoYu SeVe BiLmEkTiR MaRiFeT^///

уαℓαηѕαη уαℓαηı ѕєωєяιм єℓιм∂є ∂єğιℓ...


€g€я $€νg!η ß!я н€ν€$$€ g€яç€к ∂€1ℓ нαуαℓ$€ η!¥€т!η $€ν!ρ α¢1 ν€ям€к$€ $€νм€ ß€η1 αякα∂4$...


уσкℓυğυη∂α ιηтιнαяℓαяα мєуιℓℓιуιм,,¢αη çєкιşιуσя нαуαℓℓєяιм...


•?•??•?• Öyle Bir Sevdiki kalbim Unutmaz Artik Bir An »» Seni ==>> .... «« .!!•?•??•?•


İNSANLAR VARDIR SEVGİYE LAYIKTIR.İNSANLAR VARDIR SEVGİNİN EN YÜCESİNİ VERSENDE AŞAGLIKTIR

Verdiğin çiçeği kuruttum çiçeğin adı gülmüydü karanfilmiydi unuttum aşkımı ilan ederken şahidimiz aymıydı...güneşmiydi unuttum


Sen Benim Sarhoşlugumsun Ne Ayıldım Ne De Ayılmak İstedim


k!mSeLr KaNmA$In B€N KaNdıM !$t€...!

né kadaR koLay aRTık Séni SéwiyoRum démék PéKi ya qéRçéKTén séwmék..!?!


.....YAKIP BÜTÜN AŞKIMI KÜLÜ MAZİYE GÖMDÜM YAŞANILAN SEVDAYI SENİ KALBİME GÖMDÜM......

Káç öLüm wáЯ$á qözéé áLdm háyáTımıı çöPé áTtm Tüm RüyáLaЯ Káßu$ Y!né KoЯkuy0ruMmM

HANI SADECE OLUM AYIRIRDI BIZI, SOYLE SEVGILIM...HANGIMIZ OLDU

SEN + BEN = BIRIZ SEN - BEN = HICIZ SEN / BEN = BÖLÜNMEYIZ.... !!!

siir yazmak seni sevmek kadar guzel olsaydi sana degil ama senin icin yazdigim binlerce siirlere asik olurdum

GuLmEk SeNin BiR TuTkUn OlSuN,bIrGuN aGlArSaN oDa MuTlUlUkTaN oLsUn...

$arapSız DuraMayız £srarSiz KaLamayiz Ç€K£r!z £Maneti S!q€riz adaLeti..!!!

YERİ GELİR EFENDİYİZ YERİ GELİR SERseri YİZ DUVARLARDA İSMİMİZ
KIZLARDA RESMİMİZ OLSADA BİZ SEVDİKMİ ALLAH INA KADAR SEVERİZ


rabbim sen beni dostlarımdan koru ben düşmanlarımın icabına bakarım.!!!

Sizin oralarda yıldız kaydığında dilek tutulur bizim buralardaysa birinin öldüğüne
inanılır...ne yani sizin dileklerinizin kabul olması için bizden birinin ölmesimi lazım....

Sen ßenDen AyrıLmaya Karar VereCek Kadar KüçüLdüySen ... ßen Senin
UğrunDa ÖLümü Göze ALaCak Kadar ßüyüDüm Demek��*ir...

Aydınlık dunyamı karanlık eyleme,Seven yuregımı sensızlıge surukleme,
Her sıgara dumanında aklıma duşme,Duste gor benım dustugum bu hale.

You can leave a response, or trackback from your own site.

0 Response to "Garip msn nickleri"

Yorum Gönder