Gönül Dostları

ImageChef.com - Create custom images Bu güzel etkinlikte yer almaktan büyük bir keyif aldım gerçekten. İnsanın hiç bilmediği tanımadığı bir insandan hediye beklemesi ve hiç tanımadığı bir insana hediye göndermesi. Gerçekten çok heyecanlı ve keyif vericiydi. Umarım böyle etkinliklerin devamı gelir.

Etkinliğin ev sahibi Sevda gerçekten büyük bir şey başardın canım sana ne kadar teşekkür etsek az. Hem organizasyonu ayarlaman hem de herkesin herkese birşeyler göndermesini sağlaman olağanüstü birşey! Sana binlerce kez teşekkürler! Şimdi ağzımıza balı çaldın artık devamını isteriz :P

Şimdi gelelim benim iki gönül dostuma... Öncelikle bana hediye gönderen sevgili Candan; o kadar taşınma telaşının içinde benide ihmal etmeyip tam zamanında hediyemi ulaştırdı. Yani hediyeleri yayınlamamızdan bir gün önce! Bence yeterince zamanıydı :) O bana güzel elyazısıyla yazdığı mektubunda sürekli özür dilemiş olsa da, ki bence hiç gerek yok, bence her gününü beklemeye değer bir hediyeydii.. Candancım seni tanıdığıma çok sevindim ve hediyeni de o kadar severek kullanıyorum ki inanamazsın! A bu arada benim hediyemin resmini göstermem lazım dimi bak şimdi :) İşte hiç daha önce görmediğim bir mutfak saati, sevimli minyatür bir mikser! Alarm çaldığında süper eğlenceli müzikle beraber içindeki baloncuk köpükler uçuşmaya başlıyor! ver her alarm çaldığında farklı bir müzik çalıyor :) İş yerinde paketimi ilk aldığımda heralde bir 50 kere falan çaldırdım. Burdaki insanlarda çok keyif aldılar bundan :) E tabii evde de çaldırmaya devam ettim! Candan'ın güzel el yazısı ile yazdığı mektubu da ekledim tabiki. Ay ne kadar özlemişim böyle sıcacık yazıları! Canım yeniden çok çok teşşekkkürrllerrr!!!

Şimdi gelelim benim hediye gönderdiğim güzel insan Burçak'a.. Sevda ilk mailini attığında hemen Burçak'ın güzel sitesine daldım. Ve O'nun hakkında ipuçları toplamaya başladım. En çok ne sever hımm!! Bir dedektif gibi satır aralarından ondan parçalar buldum. Zaten o kadar sıcak bir sitesi varkı yani çok da aramaya gerek yokmuş. Kendini çok güzel anlatmış :) Ve bulduğum en önemli ipucu Burçak'ın bir kedi fanatiği olmasıydı. Bu durumda benim hediyelerimde tamamen kedi konseptli olmalı diye düşündüm. Ve buna uygun hediyeler seçtim. Artık sayfasına girer bakarsınız neler olduğuna. Burçak'cım dilerim hediyelerini güzel günlerde kullanırsın ve kullandıkçada beni hatırlarsın!

Sevda'ya yeniden herşey için teşşekküürrllerrrr...


You can leave a response, or trackback from your own site.

0 Response to "Gönül Dostları"

Yorum Gönder