Gönül hatıra nickleri

SüsŁü oŁmasıη cümŁéŁeriη Ama Gerçek oŁsuη..
'' Seη ve ßeη '' Gibi..


Gönül hatıra nickleri





..







Tüm ruђum Sana ait !
iŁikŁerime kađar a$kınŁa đoŁuyum .!










**








# Birgün kücük kızım bana ; `` Anne senin en büyük askın kimdi ? ´´
Diye sordugun da..
Eski resimLerini cıkarmak istemiyorum!
Sana bakıp;
Baban ~ demek istiyorum..











ŞaякıLaяLa Saηa iLєтмєγє
ςaLışтığıм iкi кєLiмєγi aятıк
ςσк яahaT SöγLüγσя diLiм;
" Sєηi Sєωiγσяuм "







..





єLiмdє яєSмiη γüяєğiмdє Sєη…!










..








" єćєL σLSuη вaηa Sєηdєη вaşкaSı "











Sadєćє кєηdiηє γapтıкLaяıη iςiη dєğiL
вaηa кaттığıη qüzєLLiкLєя iςiη.







anı msn sözleri


Adına "a$k" dedim, Aşk`a geLdim sevgiLi ~











Tüm RenklerinleBoya Beni ...














" Eşgalinin verdiği külfet bile gönlü cezb eder "








~










G e l d i n m i ?


Yadırgamıyorum hiç varlığını ..

" Bir varmış bir yokmuş " diye bahsettikleri sen olmalısın ..














Uğruna döktüğümgözyaşları için]
Yağmurdan özür dilerim ..









~








"Senin buraya gelmenin sebebi sadece bizim 'Gel' dememiz değil
ayrıca onların sana 'Git' demeleri.."








~








Sanırım Aşkın Ne Olduğunu Sadece Şairler Biliyor Ama Şairlerin Ne Yazdığını Kimse Anlamıyor...











Biliyorum aşk değil bu merhamet
sözgelimi bir tramvay özlüyor beni
zihni karışıyor bir ırmağın
denizin çukurlarına saklamak geliyor içimden
bütün çalar saatleri...












Hiç kimse duymak istemediklerine


kalbini tıkayanlar kadar sağır değildir.

Kalp duymasa....
kulak işitse ki n'olur?





...






Söylesem tesiri yok ;


Sussam g ö n ü l razı değil .







AŞK;


sözle olsaydı kalem mecnun olurdu.

Dil ne bilir aşkı onda şevk mi var?

You can leave a response, or trackback from your own site.

0 Response to "Gönül hatıra nickleri"

Yorum Gönder