Güzel msn nickleri

Seиi öyle sevdiм ki
koяkмaм seиiи iciи ölмekteи .
Seиi öyle sevdiм ki
bıkмaм seиiи icin aşk azabı cekмekteи.
Seиi öyle sevdiм ki
cekiимeм seиiи iciи ceheииeмde alev alev yaимaktaи.
Seиi öyle sevdiм ki
seиdeи hiçbiя zaмaи vazgeçмeм.
cüиkü seи vazgeçilмessiи .
cüиkü seи bitмyeи hasяetiм .
diимeyeи sevgiмsiи..








Herzaman bir BAHANEM war !!!
Çünkü ALBENİ yiyorum ...





Zengin; çok mala sahip olana denmez, zengin kalbi olana denir..






''Allahim'' ; Bana Degisebilecek seyleri degistirmem icin 'güç' , Değişemiyecek şeyleri kabullenmem icin 'sabır' , ve bu ikisini ayirt etmem icin 'akıl' ver...




İnsαnLαя uçuρ gideяse meLeкLeя αğLαя...

Biz en iчi oLαnα кαdαя αşк cevαρtıя.. (:





Hiç kimse bir aşkı onarmaya kalkmasın..Kaybedilmeye değer en güzel anında bitirilmişse.! (:


_____єqєя a$к вuγSa Sєωqi вuγSa İ S т є м i γ σ я u м (!)

вu şєhiя SєηSiz γaşaηмaz σLdu d a γ a η a м ı γ σ я u м..

hσş qєLdiη hüzüη qüLмüγσя γüzüм ..


Güzel msn nickleri , güzel nickler
Nehirler bana akarken bir damla için uğraşamıcam xD

ѕαнiρ σLαмαdığιм вişєу ναяѕα єğєя
уєтєяiη¢є iѕтємєdiğм içiηdiя...



Ben Yar Kendimi Bildim Bileli Bir Sana Aşık,,

Sana Deli Seninle Açtım Bu Gözleri,,

Seninle Kaparım Ancak...





*Hiç kimse bir aşkı onarmaya kalkmasın..Kaybedilmeye değer en güzel anında bitirilmişse.! (:

You can leave a response, or trackback from your own site.

0 Response to "Güzel msn nickleri"

Yorum Gönder