Harbi msn nickleri

Harbi msn nickleri , güzel nickler , msn nickleri

kimSe deiLim kimSeyLe deiLim,kendim deiLim,kendimin hiç deiLim..ßurda deiLim orDa hiC oLmayacaqım..!!



ne haddimiZé déLi qißi sévméK éN iyiSi öLüpté topraqa qirméK..!!



héR sabah ßir sayfa daha éksiLip qidiYoR ömrümDéN..!!



Korku ve dehşete kapıLanın kaLbi yavaş atmaz!



Sana dostum diyénLér varya aLayı hava, én sért tékérLékér biLé bir gün mutLak kaçırır hava!



ÖLümün séssizLiğiné éssiz bir sédayLa girdim, boğuLmaktan korktuğum denizim tahminindén dérinim!



Sana derdimi anLatmak istedim, sen kendini dinLedin.. HakLıydın, çok anLamLıydın..



Arkana biLé bakma, yüréğim sana, gözLérin düşLérimé emanét.



Gérçék bana bir adım daha yakLaş! GafLét bana bir adım daha géri at!



Büyük âdim ât korkmâ . .Uçurum küçük âdimLârLâ géçiLméz!



Dün üstündé yürüdüğüm çiménLér, bigün üzerimde ye$erecek_!


Harbi msn nickleri , güzel nickler , msn nickleri
Gércék Dost'µ árámá O Hér zámán ÿánindadir Zátén ..



Dostum oLmâz, hâsmım yâşâmâz.



ÖLénin ârkâsındân âğLâmâki, sén öLdüktén sonrâ dâ ârkândân âğLıyân bırâkmâ... !!



qidén déiL, kaLandr térkédén.. qidén dé ßu yüZdén qitmi$tir zatén..



K!m g£rd! dü$L£r!m! ÇarMıh@..¿¿¿



Büyük adam olmana gerek yok, ADAM ol yeter..!



Neysem o olucam!Ve nereye ait olduğumu biliyorum!Sizin Tanrılarınızdan uzakta...



$en bENim hiç bİR$eyim$iN YazdıkLaRımdAN çOk dAHa Az. Hiçkim$e mi$iN biLMeM ki nE$İn? vARLığıN yokLuğuN ANLa$ıLMaz !

Harbi msn nickleri , güzel nickler , msn nickleri

You can leave a response, or trackback from your own site.

0 Response to "Harbi msn nickleri"

Yorum Gönder