Hardal Soslu Patates Salatası

Tarifi ilk olarak Portakal Ağacı'nda görmüş, yapmak için dayanılmaz bir istek duymuştum. En sonunda kalabalık bir misafir grubu ağırlayabildim de bu tarifi uygulamak için bir fırsatım oldu. Açıkça söylemek gerekirse, gün sonunda en fazla kalan yemek oldu, özellikle çocuklar hiç el sürmediler. Nedeni, içindeki malzeme içerisinde tad olarak, hardalın en baskın olmasıydı kanımca. Ben kendi adıma beğendiğimi söyleyebilirim, zaten en çok da ben yedim. (Biraz da kalmasın, yazık olacak düşüncesiyle olabilir mi acaba :)

Malzemeler:

- 10 adet orta boy patates
- 3 çorba kaşığı krem peynir
- 1 çorba kaşığı hardal
- 2 su bardağı yoğurt
- 3 çorba kaşığı mayonez
- 2 çorba kaşığı zeytinyağı
- karabiber

Yapılışı: Patatesler tuzsuz olarak haşlanıp soyulur. Diğer tüm malzemeler homojen bir karışım elde edene kadar karıştırılarak halka halka doğranan patateslerin üzerine dökülür. Krem peynir ve hardal tuzlu bir tat verdiği için tuz eklenmiyor. Sosun daha koyu olmasını isterseniz biraz daha krem peynir ekleyebilirsiniz.

You can leave a response, or trackback from your own site.

0 Response to "Hardal Soslu Patates Salatası"

Yorum Gönder