Hayata dair msn sözleri

Hayata dair msn sözleri

özendiğinz hayatı yaşamakla meşqulum

Vurdun gittin insafsız hiçmi için yanmıyor ..!

"Gidenler yokluklarıyla değil giderken söyleyemedikleri sözler yüzünden hüzün verirler!"

qenc Ya$ımda kaLßimi a$k'a Dü$man Edemem.. ßeni ßiLirsin kararLıysam dünya

Dursa Dönmem! Cok qeciktin Her$ey için Artık Vursanda öLmem!

Alemin KRaliymiş Sari Civcivler , şampiyon olacakmiş bordo hamsiler,avrupa fatihiymiş kara fatmalar Alemin Tek Krali Ultra Aslanlar

Artik icim acimiyor, yanmiyor bedenim bu ayrilik ugruna
ya sevgimi bitirdin bilmeden, yada artik ben küllendim
bak artik gülebiliyorum kahkaha ata ata
karistirma simdi!
ya icten gülüsüm, yada numara..

ÇIKTIĞIN KAPIYI HIZLA ÇARPMA BİRGÜN GERİ DÖNMEK İSTEYEBİLİRSİN....,

reklama gerek herkesin bildigini az cok biliorum şöleyim böleyim nesiniz siz ...

Cimde $eFini Kayßetmi$ orkeStra'nın Hüznü Dı$ımda Charlie Chaplin GüLü$ü...!



Artıq ne gözlerim,ne gülüşüm,ne ellerim ne de KaLbİm snn..Artıq hepsi bnm!

İçine dert oLacak sana son Bakışım..

HaKeTMeDiĞiNi ßiLe ßiLe SeVMeK Mi YoKSa ÇeKiP GiTMeKMi????

Kéndimi anlatacak olsam sadéce nefrétimi haykırırdım dünyaya..

nargilenin dumanına benzer hayallerim sadece beni zehirler ve uçup giderrrrr



Gönlümün romanı bitti bu gece…

kaRanLıktAn zEvk aL… hAyaTtAn aLAmaZSn!!!

Nefretim aşkımı aştı bu gün!!!

Şak Şak Şak aLkışLıyorum bak seni ! Kendinden soğuttun beni !! (h5)(h5)(h5) İstediğin bu muydu,söyLe ! Başın Göğe Erdi mi ?!?(h5)

Ne tuhaf değil mi? İçimi acıtan da sendin, Acımı dindirecek olan da...

ben sende hiçbir şeydim…sen bende her şeyken!!!


ben; bir bakışına bin anlam yükledim!!!

bana karanlığın ne demek olduğunu öğretmeden bütün ışıklarımı söndürüyorsun…

bundan sonra sen benim kalbimde değil kendi cehenneminde yaşayacaksın

Vazgeçiyorum… Sıkıldım ben artık bu oyunlardan, bu sevgi nedir bilmez insanlardan!!....

Herzaman seninleyim dediğin gün bile yanımda yoktun....

Git zaten bana bir elvedayı çok görenin arkasından dur diyemem..

HiÇ BiR YALAN SeNiN Ki KaDaR CaNıMı aCıTMaMıŞTI..

Aşk meğer; Sevipte KAYBETMEKMİŞ....

Bir Gün O Güzel Gözlerine Yaşlar Dolar,Kalbin Sızlar,İçin Yanarsa Deme Bana Sen Yaktın..SEN İSTEYEREK YANDIN!!!

unut gitsin diyorsun kolay olsa unuturdum biliyorsun

You can leave a response, or trackback from your own site.

0 Response to "Hayata dair msn sözleri"

Yorum Gönder