İsviçre'den kırmızı patates alıp geldim, bunun neresi tuhaf?

Bazılarınız fark etmiş olabilir, bir süre ortadan kayboldum. İş nedeniyle Fransa ve İsviçre'ye gittim. Yeme içme alışkanlıkları hakkında bilgi toplamaya çalıştığım geziden elbette elim kolum dolu olarak döndüm. Ancak aldıklarım biraz tuhaf karşılandı. Bakalım siz ne düşüneceksiniz?


Kırmızı patates, aldıklarım arasında en tuhaf bulunanı. Türkiye'de rastlamadım. Tyler, Home TV'deki programında bu patateslerle kabuklarını soymadan püre yapmıştı. Bu tarifi deneyebilirm.


Hayatta palmiye konservesi diye bir şey varmış. Türkiye'de de bulunuyormuş. Bizim tanışmamız yurtdışında kısmet oldu. Üzerine zeytinyağı ve limon sıkılarak yeniyormuş. Deneyip izlenimlerimizi paylaşacağız tabii.


Peynir ve...

Çikolata almadan geldiğimi düşünmüyorsunuz değil mi :) Sağdaki çikolata lavantalı, ilk kez tadacağım. Geziden aldığım bu malzemelerle ve açıklamadığım diğerleriyle yaptığım tarifleri önümüzdeki günlerde göreceksiniz.

You can leave a response, or trackback from your own site.

0 Response to "İsviçre'den kırmızı patates alıp geldim, bunun neresi tuhaf?"

Yorum Gönder