Kahvaltıyı Seviyorum :)

Kahvaltıyı gerçekten çok seviyorum, hazırlamasını da, yemesini de, masada saatlerce oturmasını da... Eğer zaman olarak iki ayağım bir papuca sığmazsa, yavaş yavaş mükellef bir sofra kurmak benim için bir hobidir. O yüzden kahvaltıya arkadaşlarımı ağırlamak için yaptığım hazırlıklar gözüme hiç görünmedi. Sohbet de çok güzeldi, güzel olan herşey gibi çabucak geldi-geçti, geriye hatıralarımız kaldı, bir de bu resimler.

- Gerçekten de çok lezzetli olan ayçöreği.

- Küçük bir tarif değişikliği ile şimdiye kadar yaptığım en yumuşak peynirli poğaça.

- Kahvaltı klasiği patatesli yumurta.

- Zeytinyağlı domates salatası.

- Peynir tabağı (Hellim, kaşar, beyaz, zeytinyağlı&çörekotlu tulum peyniri).

- Bal&kaymak.

- Bergamut&ayva reçelleri.

- Deniz kabuklarında dondurduğum tereyağı (kabukları çok yıkadım efendim telaş etmeyiniz :).

- Sofradaki tek etli ürün.

- Fırıldak zeytinlerimiz :)

- Çikolatalı ağız tadlandırıcıları (Cadburry finger).

You can leave a response, or trackback from your own site.

0 Response to "Kahvaltıyı Seviyorum :)"

Yorum Gönder