Karizmatik msn nickleri

Karizmatik msn nickleri

*Seven unutmaz unutansa sevmemistir eğer sevipte unutmusa sevmesini bilmemistir.
Kül olmuş ateş yanar mı? Buz tutmuş su akar mı? Bu gözler seni sevdi başkasına bakar mı?
Sevgini taşımak değil hasretini çekmek zor gülmeyi unutmak değil ağlamaya alışmak değil ölmekte değil özleyipte görmemek zor...

*Sev ama yürekten olsun, gel ama ebedi olsun, gidersen benide götür, gittigimiz yer kara toprak olsun

*Kızlar sevgiyi kalplerine,erkekler ise ceplerine koyar! benim ceplerim dolu sevgini bomboş olan kalbime yazıyorum

*Seviyorum seviyorum haykırarak söylüyorum kimselerden korkmuyorum ölümüne seviyorum
bigün bana soracaksin ben mi dünya mi diye.Ben dünya diyecegim ve sen küsüp gideceksinama bilmeyeceksinki benim bütün dünyam SENSIN!

*gülmek icin mutlu olmayi bekleme, belki mutluluk gülüsünde saklidir. sakin aglayayim deme, kim bilir belki bir yerde senin bir tek gülüsün icin yasayan biri vardir.

*Eger Son Nefesimi Vermeden Once Mutlu Olacagini Bilirsem Cehenneme Bile Gulerek Giderim.!
Karizmatik msn nickleri
*Seni ben değil gözlerim seçti , onlar sevdi onlar beğendi , banane gidersen ONLAR AĞLASIN !!!
Zenginbir adam darbir sokaga girmis ayni anda yandan bir filozof gelmis,zengin adam demiski benbir serseri için yoldan çekilmem filozofda demisbençekilirim

*Cicekler bahcesinde gecsede ömrüm senin üstüne gül koklamam gülüm seni koklamak olsada ölüm sen buna degersin be gülüm
Düşlerim vardıgörmekten korktuğum,hislerim vardı söylemektenkorktuğum,şiirlerim vardı yazmaktan korktuğum,şimdisen varsın kaybetmekten korktuğum
SeNi SeViYoRuM, SaNa TaPiYoRuM.. SaKiN iNaNMa CuNKU atiYoRuM !!!

Bir kadinin kalbi uçsuz bucaksiz bir okyanusu içinde barindiracak kadar genistir

єѕкι∂єη тσz ρємвє нαуαℓℓєяιм ναя∂ı, тσzυ gιттι ρємвєѕι кαℓdı



msn nicklerine defam ediyorumNeveR uNderestimaTe THe PoweR oF StupiD PeopLe iN LarGe GroupS..

TheRe aRe TWo ThingS eNdlesS : The StupiditY oF HumanS anD THe uNiverSe ; BuT I aM NoT SuRe BouT The SeconD oNe.. (A.Einstein)
Karizmatik msn nickleri
KaH ÇıkarıM GökyüzüNe SeyrederiM aLeMi, KaH iNeriM YeryüzüNe SeyredeR aLeM ßeNi..!

"..ßeN SevmeYi ßeceremediM, ßelKi de SevilmeYi..ßeniM SevmeYe eNgeL eVciL aCılarıM VarDı.."

KalaNa GiT, GideNe KaL DemeM..!

SeNi SeviyoruM DiyebilmeK, DünyanıN eN GüzeL eSeridiR..!

eSkideN PiyaSa NerDe ßiZ oRDa, aRtıK ßiZ NerDe PiyaSa oRDa..!

DerDi oLaNı DinleriM, DerdiM VarSa DerDe YoL aÇaNı SileR GeçeriM..!

aSlanlaRa SöZ VerdiM, ÇakallaRa YeM oLmaM..!

*GözLerin daLarSa ßiLki dü$ündüm Seni, kuLagIn CInLarSa ßiLki aNdIm Seni, GeCe UyanIrsan ßiLki ReSMiNi Öptüm, GözLeriNden Ya$ damLaRSa ßiLki SenSiz ÖLdüM..

*DUNYADA UC SEYI SEVDIM. SENI, KALBIMI VE UMIT ETMEYI. SENI SEVDIM SENSIN DIYE, KALBIMI SEVDIM SENI SEVDI DIYE, UMIT ETMEYI SEVDIM BELKI SEVERSIN DİYE...

Karizmatik msn nickleri

You can leave a response, or trackback from your own site.

0 Response to "Karizmatik msn nickleri"

Yorum Gönder