Kitap nickleri

Kitap nickleri ve msn hakkında bir söyleşi;

Uzun süredir kitap okumuyordum ama geçen hafta okumaya başladığım bir kitaptan çok şey öğrendim ve ilk defa bu kadar kapılarak bir kitap okuduğumu hatırlıyorum.Kitabın konusunu kısaca açıklamaya çalışayım;

Amirekalı bir kadının Avusturalya’da yaşadığı ruhsal yolculuğun öyküsüdür. Aborjinlerin kendilerini adlandırdıkları şekliyle ” Gerçek İnsanlar”la birlikte 4 ay süren ve çölü boydan bıya geçerek uzun bir yürüyüşe çıkar ve bu şekilde devam eder…

Bir kaç gazetecinin kitap hakkındaki yorumları şöyledir:

Hıncal Uluç, “bugüne dek size iki kitabı ‘mutlaka’ diye tavsiye ettim… Martı ve Simyacı … Bu üçüncüsü… Bİr Çift Yürek… Bu kitaptan çok alıntı yapacağım… Çok söz edeceğim… Siz de kitabın sayfalrını çevirirken bana kim bilir kaç defa teşekkür edeceksiniz, adım gibi biliyorum…”

Ayça Atikoğlu, “Çevrenize yabancılaşmaya başladınızsa okuyun derim, bir kapı mutlaka aralanacak!… “

Füsun Özbilgen, “İnsanlığın çoktan yitirdiği geçmişini merak edenler için.”

Murat Birsel, “Bu hafta sonu bu kitabı okuyum, Pazartesi hayata yeni -ve daha yeni- bir insan olarak başlayın! “

You can leave a response, or trackback from your own site.

0 Response to "Kitap nickleri"

Yorum Gönder