KİTAP OYUNU



sevgili arkadaşım oyosh(oyosh'un damak tadı) beni ''okuduğumuz,okuyor olduğumuz ve okuyacağımız kitaplar'' adlı yeni bir oyuna davet etmiş.oyosh'cuğuma çok teşekkür ediyor ve seve seve bu çok çok anlamlı ve güzel oyuna katılıyorum...
o kadar çok kitap okumayı seviyorum ki,en sevdiğim zevklerimden biri diyebilirim,bazen fırsat bulamasamda elimden geldiğince okumaya çalışıyorum.kitap biriktirme alışkanlığım olmamasından,beğendiğim kitaplarımı mutlaka arkadaşlarımla paylaşıyorum ve bu sebeplede şuanda elimdeki bazı kitaplarımı çekebildim sadece...
tarihi kitaplardan hiç hoşlanmamakla birlikte yaşanmış hikayeler,aşk romanları ve gerilim en çok dikkatimi çeken konular ve en sevdiğim 3 yazar danıelle steel,v.c. andrews ve stephen kıng.
en son okuduğum kitap arabella weir'ın güvensiz bir kadının günlüğü kitabı...
yazar güvensizliğimizi,herzaman kusurlarımızı ön plana çıkarışımızı en güzel ve komik şekliyle anlatıyor.
o kadar keyif aldım ki okurken,en sevdiğim kitaplarım arasına girdi bile...
şuanda hava durumu ve iklim değişikliği kitabını okuyorum.bu tarz kitaplar okuduktan sonra dogaya daha farklı bakabiliyor insan,gördüğü herşey daha anlamlı geliyor ...mutlaka okunması gereken yada öğrenilmesi gereken konular diye düşünüyorum...
en alttaki kitap ve ansiklopedilerde yemek tarifleriyle ilgili...daha çok bu konuyla alakalı dergim olsada kitaplarımı da paylaşmak istedim...boş zamanlarımda sürekli yemek kitaplarımı,dergilerimi karıştırmak değişik lezzetler denemek en büyük zevklerimden...
en üstteki kitap ayracı da benim eserim... ;)) ;))
bende bu güzel oyuna kitap okumayı çok sevdiklerini bildiğim :)) sevgili arkadaşlarım burçak(mutluluk mutfakta gizlidir) ve nevval'i(limonlu kek) davet ediyorum...




You can leave a response, or trackback from your own site.

0 Response to "KİTAP OYUNU"

Yorum Gönder