Komedi yazıları

Bazen insanlar mutluluğun peşinden öylesine hızla koşuyorki,aceleden pas geçiyor.

Meteligim kalmadi, eve bir hirsiz girse de soysam....

Hakkımı kaybettim.Bulana $1000 ödül "Hakkı'nın annesi.

Bir salatallığın en çok kızdıpı şey kendisine hıyar denmesidir.

Ağlama sevgilim ıslanıyorum.

Bizi çekmediler, halat koptu.

Semra seni ilk gördügümde aşık oldum(inanmadım birdaha baktım).

Bu akşam ölürüm beni halat bile tutamaz...

Metallica bir tutkudur dinlemeyen yutkunur.

Kızlar!! Beyaz atlı prensiniz geldi.900'lü hatlarda.

Ailece Bitkisel Hayattayız.

Kalleş dostum olmaktansa. Delikanlı düşmanım ol.

Dünya ahiret bacımsın uzayda yakalarsam karışmam.

Dünya ahiretbacımsın ama uzayda yakalarsam karışmam.

Sorunları çözdükçe büyür.

3 tip insan vardır. sayı saymayı bilenler ve bilmeyenler.

Sıkıılmaktansıkıldım.

Ask bir kilozete benzer oturursan sicarsin oturmazsan catlarsin.

Nefrete sevgiden daha çok güvenirim çürkü nefretin sahtesi olmaz!

Tarih tekerrurdan ibarettir bugünde sular akmayacak (VeRSiON)

Gözlerin güzel ama bakmasını bilmiyorsun.

Bahçeni temiz tut, çöpünü yan bahçeye at.

Derdini söylemeyen iyi yapar,birde onun derdiyle uğraşamam.

Aşk bir havuzdur içine ancak aptallar düşer fakat beni ittiler...

Oyunun karmaşıklığı, oyunu oynayanların zekası ile ters orantılıdır.)

Aşık olma sakın olursan ölüm sana çok yakın.

Aşk bir otobüse benzer, bu otobüse binmesini ve son durak gelmeden inmesini bilmelisin.

Aşk bir vişne ye ye kişne.

Ders çalışmak bir eğlencedir ama canım eğlenmek istemiyor.

Yıllar önce sevgimi vermiştim afedersiniz geri alabilirmiyim lazım olduda .

Ona kalbimi verdim saklasın diye salak buzdolabına koymuş kokmasın diye.

Sevmek bir suçtur, cezası öpücüktür,affı kırk yılda bir çıkar, adamı limon gibi sıkar.

Aşk bir futboldur önce tekmeyi atarsın sonra peşinden koşarsın.

Aşık olup ızdırap çekeceğime, nezle olup burun çekerim daha iyi.

O'na her zaman çok güzel olduğunu söyle, özellikle de öyle değilse.

Seni sevdim seveli inan başım belada düşünürken dün senı uyumuşum helada.

Sevmek aldatmaksa durdurun dünyayı inecek var

Damlaya damlaya muslukçu bayram eder .

Sakla samanı inekler aç kalsın .

You can leave a response, or trackback from your own site.

0 Response to "Komedi yazıları"

Yorum Gönder