Komik msn nickleri

Komik msn nickleri , msn nickleri

SensiN BenimMm iLk GözağrıM iLk SevinCiMmmM!! YıLLar GeÇsee YiNede HEP SeveCeğiMm..

NoLurdu Bir Şans daha versen? Bi uMuT.. Sevdiğini SöyLesen!!

'' meLankoLik '' TarzıM .. Kimse rahatsızz etmesin budur TEK ARZım!!

YaşaMak bir SevGi Yumağıı.. Bense YumağıNı KaybetmiŞ bir Kedİ..

++ ߣߣLooN ++

DonT Worry Im senin yerinede Sorry =)

[ yokLuğuNda varLığınLa bir ! ]

Simsiyah bir gece!! İsmin DiLimdeki Tek Hece

Yaptın bana NAZ elime verdin SAZ son mektubunu YAZ benim mezarımı KAZ (bu ne beee )

İlk tek ve sonsun...en muhTaç oLduğumda YANIMDA YOKSUN!!

eLLerim üşüyor.. Burnum buz tutmuş.. Vücudum titriyor!! KaLbim sıcacık...

SUÇLU!! ayağa kalk!! çocuklu bayana yer ver...!

Ah şu gönLüm hiç KimseYi BöLee sevmeddii Hiç kimseye bölesinee YENİLMEDİİ

Ben mi Kimim ?? KaLbini çaLdığın insan! Sen mi Kimsin? KaLbimi çaLan Muhteşem YALAN..

Çok mu üzgünsünn.. BİRAZ SÜZÜKSÜN.. çokmu yanLızsın .. BİRİNİ BULAMAZSIN.. çokmu salaksın .. AH CANIM ALLAH VERGİSİ BİRAZDA KABAKSIN..

Sen ne iLktin ne de sonsun.. sevgiyle doğdun nefretle son buldun..!ÜzgünüM Ezik inSann sonunda UnuTuLdunn

eLine sıkıştırdığım o notu... GİT PİS AHIRINDA OKU..

^^ VIP KİŞİLİCKK.. ^^

Yum usuLca gözLerini...

Bir Rüyaymış..okuL vakTi geLdi uyandım.. Bir yalanmıs beni sevdiğin.. okuL vakti hep duyardım..

UzaT eLLerini o simsiyah boşlukta.. Yerçekiminede aykırı olalım..tahtalı köye koşuptaa

Bacı dedik sevdik , Hacı dedik saygı gösterdik.. E bu herif sonunda CACIK ÇIKTI

DoLdumu gözLerin eLveda DerkeN..Hiç KarsıLık verdiNMi Ben SeNi SeVerkeN!!

ReaL isn't DreaM !!

(-_-) The FinisHeD ... (-_-)

BuNuda KıRaRsan Baska YoOoK ! <3

She LoOves Her ToySs

WeBLebi KurDu

( Z. e . k . a Küpü. )

DonT TeLL me!

FeraGaT EdiyorumMM!

DuYGu---Suzz!

DenGe--Sizz

Huzursuzz kişiLikk

ruh halimmi niteliksizz!!

You can leave a response, or trackback from your own site.

0 Response to "Komik msn nickleri"

Yorum Gönder