Kırgın msn nickleri

Yüreğimde alaboralar kopuyorsa eğer….
Bunu başaran sen misin?.
Yoksa sen aşk mısın?… ***



BiLekLerimi Kessem Sen mi Akar? Kan Kaybım Sen Kaybım.KayıpLardayım..


***

AşkLar bitsede Aşk hiç bitmeyecek..

***


Şimdi…Ne şarkılar ne satırlar dolusu cümleler..Hiçbiri iyi gelmiyor sensizliğime..


***



İçimdeki ses seni çağırıyor her darbemde…



***


Susmalar içimde yeşeremeyen amatör ezgiler

-soLan

-Biten
-KayboLan..
***
AnLadığımdaHiç bir şeydi aşk.. Herşeyimi aLıp giden...!





HayaLLerime SponsoR aRıyorumm ..!! xD



*KaLiteni gösterdinŞimdi SatışLarda mısın?

zannetmeki her susan konu$maktan acizdir ve kırıLan gurur ßir hiçtir...suskunLuktan anLıyorsan çok $ey anLatmı$tır..

yokLuğunda özLemem gerekirken varLığında hasret ßıraktın..

ßekLediqim dakikaLarA qünLere,t€Lefon ßaşındaki nößetLerime s0run ßeni.

Gittim! Şimdi ßİr Mevsim Değil, ßir Hayat Girdi Aramıza, Ne Sen Döneßilirsin Artık Geriye, Nede ßen Kapıyı Açaßilirim Sana.

HaYaTıN HeR SaNiYeSiNi YaSaRıM, SaNKi YaRıNa HiÇ uYaNMaYaCaK GiBi, BeLLi BeLiRSiZ BiR ÇıĞLıK GiBi , BeN GiBi...!!

Ay Güneşi seviyormus . -Banane- Toprak suyu seviyormus. -Sanane- Leyla mecnunu seviyormus. -Bizene- Ben seni seviyorum. -Kimene?-

“Seni Unutmak“ sadece lafta, sadece dilde var…

YüreğimiN KanayaN Bir TaraFı Hep Seni Aradı ßeLki Çaresizdi BeLkidé Umutsuz Ama SevdaLıydı Bu SıradaN Bir Sevgi déğiLDi ÇıkarSız Ve YüReKLiYDi !

Acıya MüptéLa OLmanın Ne aLémi Var,Hayatı Hafifé ALmaK Varkén...!!!

İster Cikx Ol İster Fikx Ne Yaparsan Yap Her Halinle İnsan Oğlusun Yaradanın Kulusun

Ben Mecnunsam Sen Leylamsın Ben Sarhoşsam Sen Şarabımsın Ben Kaybolmuşsam Sen Pusulamsın Ben Aşıksam Sende Benim AŞKIMSIN

Şımarık Kızda weFa Aramak zehirde Şifa Aramaya Benzer...

Tavan yaPan G.tLeriniz Zamanı GeLince Fena ineCeK ..

ßenim HiJ ßi Zaman kayßm oLmaz isTeyen yanımDa isTeyen yoLundadıR ..!

Seniin Caniin Benim Senii Ne kAdAr sEvdigimii AnLadiGindA yaNaCak..!

VodafoNe ne demi$??.. anı ya$a..!Ey salak qençLik. ßu kutsaL vatan msn'den-eMaiL'den atıLan mesajLarLa kurtuLmaz. ÖküzLüqün Lüzumu yok ...

Seni tanıdıqımda SüsLü Bir Sokak köpeğiydin..SEwimLiliğine aldanıp,,gnLmde kulübe yabMama ramen evCilleşTiremedim Seni...haLa her Aldıqın Kokunun Peşine gidiyorsun !!

maDem Çok akıLLısın söLe ßakaLım ßir kaLße nasL iKi İnsan SığDırDın _??

Ya “ OnuRuM ” La GideRim ßu Aşktan, “ Ya Da Seni Severek, “ OnuRsuZ ” ca YaŞamaya Devam Ederim ”

Bana biR wedayı çok göRenin aRkasından DUR diyemem...!!!!

saRho$um bu qeCe kaFam dumaNLı baNa veRdikLeri haYat yaLaNdı..! .

NefRet eTTim qıpTe eTTİm keNdim oLmak isteDim beCeRemeDim.ßıRaq LaN a$kı maSa üstüNdeN siL qitSin..ßeLLeqiNde mi kaLdı...FoRmat aT s*qtRsn qiTsnN..!!



ßєуиîмdє iиtiar çiçekLєri açмış
hєr gözуαşıмdα ßirαz dαhα ßüуüor çıqLıkLαrıм
Soиuиu gєtirємєdiiм ђîkαуєLєrîм Var вєnîм 1 2 3 †ıp !!



***
Kırgın msn nickleri , msn nickleri



Neden pencereden bakinca
o bekLenenLer daha cabuk
geLir saniLir ? ..







Yak!...
Yık!...
Estir dumanını!..
Gözlerimden feri de çek!..
Öyle git!...




Kalbimi çevirdim artık duvarlarla.
Kıramıcak kimse onu.
Giremiyecek kimse.
Binbir parça oldu kabim yetmezmi bukadar. ?





м ε l ε κ l ε я i ' i м я ε и d i я ε и . *



вєηι JӨΚΣЯ вıℓє вυ нαуαтtαη кυятαяαмαz αятıк.



sadecesevmekistedim..




bir kaç damla gözyaşı
kalbine saplanan büyük bir acı
her umutta yine hayal kırıklığı
ve her bakışta aklına gelen binlerce anı..



***********


çektiğim sıkıntılar kadar güçlüyüm!!


***********

İhtiyar bir çocuktur hayallerim..



***********


Şeytanım sen oL geL karanLığıma
ateşinLe yak ve

You can leave a response, or trackback from your own site.

0 Response to "Kırgın msn nickleri"

Yorum Gönder