Kışa Hazırlanırken...



Bugün tarif yok, sadece bana çok pratik gelen kış hazırlıklarımdan birini paylaşmak istedim. Yazın domates ve biberin bol ve hormonsuz zamanında, bir de bahçeden kullanabileceğimden fazla topladığımda derin dondurucuda dondurma ve saklama yöntemine başvuruyorum. Domatesleri tuzlamadan veya herhangi bir işlem uygulamadan, sadece yıkayıp rendeleyerek buz kalıplarında donduruyorum. İhtiyacım olduğu zaman 2-3 tanesini alarak yemeklerde kullanıyorum. Biberleri de aynı şekilde yıkayıp yemeklik olarak doğruyorum, sonra doğruuuu dondurucuya. İsterseniz menemenlik olarak çarliston-sivri-kırmızı biberden bir poşet de hazırlayabilirsiniz. Lazım oldukça 1-2 avuç kullanabilirsiniz.

Haydi kolay gelsiiinnnnn....

You can leave a response, or trackback from your own site.

0 Response to "Kışa Hazırlanırken..."

Yorum Gönder