kısa nickler

ĐangeRouδ (..






Dogrularımı Göŧürceκ κađar yanlıs ypmađım Hayŧŧa (!)
c0κ sıκı$ŧgım yrđe b0s bırκŧım Hep Simđi bırκŧıgın b0sluκların birinđeim !


kısa nickler

Kişisel neyim kaldıki bi iletim olsun .}



Bir sürü baLon bıraktım gökyüzüne

Bazısı sönmüş olacak
Bazısı soLmuş
Bazısı ise haLa aynı güzeLLiğinde güLümseyecek bana
Bense çok değişmiş oLacağım ya da hiç değişmemiş

*

Satıp savdım elimde kalanları
En kötülerini düşmanlarıma reva gördüm iyilerini; dostlarıma
Kendime yenilerini yaratmak için sıvadım kollarımıSenin haberin olmadan sevdim seni sana sormak aklıma bile gelmedi

*

ßitti
Şimdi kına yakın
İstemediğiniz ßir masumiyet can çekişiyor
İdam ediliyor kendi mahkemelerinde kendi yargıları sonucu
ßitti
ßitirdiniz
Herşey ßitti

*

eLmde siLah yktu ,, kafamda cest cktu .

*

Yanılgılarıma Teğet Geçiyor Sensizlik
Tenime Dokunuyor, Ama Ben Hep "Sen" Kokuyorum

*

ckmu aqır qeLdi szLerim sana ?
Senin bna söyLedkLerinin aynLarydı oysa
''Sevdm'' dedn yaLandı deqiL mi ?
GözLerime baka baka terkettin beni !

*

pencereLerde qözLerken seni
umudmLa birLkte bende bittim !

*

qüL'üşüm'dün
sende qittin 'soLdum'

*

AqLayan gözlerinden ben mi damlıyorum(?)
Süzülüp akan yoksa; ben miyim ?

*

yoKmu ?
Küçücükte olsa bir parça umut yok mu(?)
yanLzLıqıma ^^

*

qöz kapakLarımda uykuLar deLik deşik ..
bilmediğim diyarlara




Uzansam 'hayallere' dokunurum sandım..




aranılan msn sözleri



Bosuna gözümü boyamaya çalıŞma oğlum...Benim Dünyam zaten
R e n g a r e n K



* Şimdi bir çocuk olsam korkularımı anlatsam hıçkırıklara boğularak...




İçinin en yalnız yerine koy beni
Bastır kanayan yarana.
Gerek yok fazladan yer açmana








geldim. göRdüm. ' Sén ' dediySen
ZoR dünyamın TakdiRiySen
Şimdi SihRim SonRa ZehRim olabiliRSin..



Evinin en karanlık köşesine koy beni...



Sén sért ritmlérdé ''mélankolik'' sözlér söylérkén fazla"acı" olur kaldıramaz kimsé o müzigi...




Yüregimdeki mahkum ask… Dur/ma kaç!
Nasil olsa bulurum seni gidisinin ardindaki damla damla k(a)n izlerinden!!!






Ruhum bir [ palyaço ]..
Sahnedeyim yine bu gece..
İçim kan ağlasa da ..
Yüzümde sahTe gülücüklerle..




uyudun uyandın makyajına yine boyandın





Bitmek zorunda kaldık
Aşkı itmek zorunda kaldık!
Aşk bize göre değildi belki
Yittik itildik ama yetinemedik






Canımı yaksada hayat büyüyorum



Aklımın İplerini Saldım !







Üstüme gelme vakit sonbahar
Üstüme gelme!
agzımda küfürler dolasmakta.



*
Ve aşk `` k ö r ,, olmakmış
Senden başkasına

*

$ırınqayLa cekp aLsnLar seni tüm
wücudmdan ,, ruhmdan
kırıntın biLe kaLmasın
beynmdeki ben yine ben oLym !





al ve hareketlerine kendin karar ver. baskalarinin seni yönetmesine izin verme !





kalbim senden başkasını kabul etmez oldu .

You can leave a response, or trackback from your own site.

0 Response to "kısa nickler"

Yorum Gönder