Mezuniyet Pastası

Mezuniyet Pastasi / Graduation Cak

Sevgili Fadime şuanda doktora tezini veriyor. Sabah erkenden pastasını aldı yollara düştü. Daha o tezin sunumunu bitirmeden ben taze taze pastasını yayınlayayım dedim. Benim çalışkan ve planlı arkadaşım taaaa kaç ay önceden siparişini verdi bu pastanın. Eee doktora almak kolay değil insan hayatının her anını planlamalı. Eferim sana Fadimecim, başarılarının devamını sadece dilemiyor aynı zamanda bekliyorum....

Mezuniyet Pastasi / Graduation Cake

O kadar çok çalışmasının, boyunca kitaplar hatmetmesinin ödülünü bugün alacak inşallah! Sabırsızlıkla sonucu bekliyorum.. Eeeee Doktor hanım hadi bakalım çoook başarılı olursun, eee arada bizide unutmazsın ;)

Mezuniyet Pastasi / Graduation Cake

Pastanın pandispanyası yoğurtlu kakaolu pandispanya, kreması bitter çikolatalı krema, içinde frambuaz ve damla çikolata var. Hemde booool miktarda :D. Pastalarımı tadan insanların hepsi genelde bunu dile getiriyor. Yahuuu yasemin ne kadar çok malzeme koyuyorsun diye... Ben pastamı bol malzemeli severim, böyle yediğimi anlamalıyım. Heralde ondan olsa gerek :D
Bu arada pespembe şatonun kullelerini doğru tahmin eden arkadaşları alkışlıyorum. Eee mühendis olunca insan alternatifler üretmekte zorlanmıyor :D. Ben aslında mimar olmalıymışım bu şatodan sonra buna daha emin oldum. Evet, şatonun kullerinde çöp şişe geçirilmiş kremalı bisküviler ve en tepedeki geniştede halley pastacıkları vardı :))) Hemde çilekliii!

You can leave a response, or trackback from your own site.

0 Response to "Mezuniyet Pastası"

Yorum Gönder