Msn Nickleri

Msn Nickleri , nickler
♥ Eline almis bir cicek sevecek sevmeyecek. Ah, koca sersem cicek nerden bilecek.

♥ Deprem gibi girdin gonlume, fay hatti cizdin beynime, enkalar biraktin kalbimde, artcilar hala devam etmekte.

♥ Ask elmayi yemekle baslar, ayvayi yemekle biter.

♥ Butun kizlar cicek olsun, ari olmazsam namerdim.

♥ Bizi cekemediler, halat koptu canim.

♥ Allah`im !! Kendim icin birsey istemiyorum, sadece anneme elma yanakli, bal dudakli, sutun bakcakli bir gelin nasip eyle.

♥ Deli gibi sevdim, ****** gibi evlendim.

♥ Kizlar artik beyaz yatli prenslerini bekliyorlar.

♥ Asik olup izdirap cekecegime, nezle olup burnumu cekerim.

♥ Para icin evlenme, borc almak daha hesaplidir.
Msn Nickleri , nickler
♥ Seni sevecektim kiskanacak el ustunde tutacaktim kendimi sana sevdirecek bana baglayacaktim ip koptu

♥ Bataryasi zayif hayallerimizin kapsama alani disinda kalan kesimlerine sebeke hatasi nedeniyle ulasamadik simdi yuregimde full ceken hattimla seni seviyorum.

♥ Kalbim senden cektigini ABD usame bin ladinden cekmedi. Yuregimin teroristi dunya birlesse seni yok edemez. Akibetim ikiz kulede olsa yine seni sevecegim.

♥ Seni sevdim seveli basim belada seni dusunurken uyuya kaldim helada

♥ Sekerden evimiz tuzdan hayallerimiz vardi. Ne yazikki dun yagmur yagdi.

♥ Bunu iyi belle Cehennem buz tutuncaya kadar seni sevecegim

♥ Askimizin suya dusecegini bilseydim balik olurdum.

♥ Asika bagdat sorulmaz. BUSH

♥ Fazla mendiliniz varmi, asik olmusunda!

♥ Karayollarinda degil, senin kollarinda oleyim.

Msn Nickleri , nickler

You can leave a response, or trackback from your own site.

0 Response to "Msn Nickleri"

Yorum Gönder