Özlem nickleri

ÇocukLuğumu özlüyorum
Yara bere içindeki dizLerimi
Pamuk heLvaya yapışmış suratımı
Elma şekerine bulanmış ağzımı
YaramazLık yaptığımda annem göremesin diye
sakLandığım kapı ağzını
Oysa
Çoktan sobeLedi hayat








Ķim$eyi y0Lundan dönDüreCek qüCüm y0..k arTık(!)..
*DayanıkSızım
0Lduğun yerDe kaL..
..H0şÇakaL..






Elvedayla süslenmiş bir yaRınıın dünündeyim
Kim Bilir belki Doğmamış Melekler Rolündeyim..
Keşkelerle dolu sonbaharın demindeyimm..
Bilinmez yolların özleminde Tam Önündeyim






kaLsaYdın Dié syLéYémédikLerm..
qittiktén snra Yüréqime aqrr qLioo..
$imdi ardndn SésLendkLérm
YutkuNurqén ßoqasıma takıLıo..






Gec oLdu ama anLadım..

Kimse giderken götürmüyor sevgiLeri yanında



YanıLqıLarımı yüzüme vurmayın
İcimdeki cocuqun masaL saatine denk geLdi aşk
AnLadım dedim ya
Daha fazLa yormayın.. ...







Ben GidérKéN BoşLuğum KaLpté KaLır..
Yér!mide Çok Az K!ş! aLır'
Bén GittiKtéN SonRa Bazı' İnsanLar Yérimi aLmaya ÇaLışır.
BéN Hayat'mda VarLı KaLbini IsıtırKéN*
Ben Gittiğimde İsé Géride KaLanLar ArKada BıraKtığımın
Yatağını IsıtıR..!!








Lane†Lenmi$ bedenımın qu†saL qunLerNde ..
qayıp ruhLar qhendiLeryne bi yoL buLuor!!!
qunahLarım in†ihar susu vermi$qhen..
saqımdaqii meLeqLere herbiri cehennemde
benım icin dua edior !!!






yava$ yava$ dağıLır buLutLar karanLıkLar . .
yine duvarLar örünür tenine yeni umutLar süzüLür yüreğine . .
bir damLa gün ı$ığı yüzüne yasak !
gözya$ı umut hep sana tuzak eLin koLun bağLı a$k sana yasak her yeni sabah gecene tutsak . .
. . hep sana uzak .



Özlem nickleri , özlenilen sözler



Vazgeçemediğim bi sen vardın şu Hayatta..
Bir de kırmızı pabuçlarım eskimiş dolapta..
Özlemekten yorulmakta varmış bak hayatta (!)
KaranNlıkta Ağlamakta . . .

You can leave a response, or trackback from your own site.

0 Response to "Özlem nickleri"

Yorum Gönder